pandabjørn Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Sander fikk lagt inn dren på torsdag på begge ørene, vi trodde kanskje det kom til å renne ut av ørene hans i løpet av helga, men ingen ting har rennt ut..er dette vanlig eller er det flere som har hatt barn som ikke vannet har rennt ut?? mannen min sier at det bare kanskje tørker opp der "inne" men jeg vet ikke hva jeg...
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Har hatt dren barn, og satt inn dren flere ganger. Kun den første gangen kom det noe ut hos min, men da var det ganske ille der inne i følge legen. Andre gangen kom det litt inne på operasjonsbordet, og det var det. Siste gangen kom det ingenting, så da tørket det nok opp av seg selv. Det kan jo være ganske seig guffe som kommer ut, og at det kanskje trenger litt tid på seg.
pandabjørn Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 vi får vente å se om det kommer noe ut...det er første gang Sander har dren også så jeg synes det er litt rart at det ikke har kommet ut noe.. kanskje jeg tar en tlf i morra til legekontoret som vi gjorde det på..
-MtG- Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Vi fikk beskjed om at det ikke skulle komme noe ut. Det som var bak der ble tømt under "operasjonen". Hvis det rant noe ut skulle vi kontakte lege.
Mayken Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Snuppa fikk satt inn dren i begge ørene og fjernet en falsk mandel for noen mnd siden. Har ikke kommet ut noe som helst, fikk ikke beskjed om at det skulle det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå