Gå til innhold

jeg finner ikke kjole:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vill bestille gjennom jk.dress, der er de billigst. ønsker ikke en kjole som koster flere 1000 kr, siden jeg vill ha et stilfullt men billig bryllup. skal gifte meg 9 mai så er kansje på tide å begynne å bestille nå.

Er d andre nettsider som har billige og fine kjoler?

Mange som har bestilt gjennom nett og er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo sende et bilde av en hvilken som helst kjole til JK-Dress, og be dem om å sy den. Så da har du jo plutselig et hav av kjoler å velge mellom. Jeg ville imidlertid passet på å velge en kjole med ganske gode og detaljerte bilder, så du er sikker på at kjolen blir så lik originalen som mulig.

Jeg vurderer å gjøre det samme selv, og har funnet en nydelig kjole fra Lilly som jeg vil bestille. Dessverre er det ingen bilder som viser slepet på kjolen, så jeg driver og funderer på om jeg tør.

Så nå kan du jo egentlig bare google "wedding dresses" og finne drømmekjolen.

Evt kan jeg tipse om justprettystore.com , som har et godt utvalg av billige kjoler og tilbehør. Har ikke bestilt derfra, men vurderer å gjøre det dersom det ikke blir Lilly-kjolen.

Skrevet

veldig fin kjole:):) synn den ikke var hvit.

Skrevet

Jeg ønsker egentlig en helt vanlig hvit(lang) med litt stil, ikke så bred, å ikke blautkakekjole hehe:)

Skrevet

Kanskje du finner noe her?

Festfin.no , der har de mange forskjellige stiler. Bestilte min der i fra her om dagen.

Skrevet

Ville ha gått for ivory og ikke hvit, med mindre du er mørkhudet... Vi med nordisk hud har en tendens til å se blå ut med helt hvit kjole, er derfor de allerfleste butikkene stort sett har ivory, og bare noen få i andre varianter.

Uaansett; de fleste salongene (der jeg har vært iallefall) tillater fotografering av kjolene når du har dem på (er jo vanskelig å huske de ulike når man prøver manse kjoler). Så kan du kanskje kontakte en VGS og høre om de kan sy til deg? Men om du skal få sydd en kjole begynner det kanskje å haste litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...