Gjest Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Har babyen det bra selv om? Skulle gjerne sett et bilde eller noe av dette om hvordan babyen ligger å sånn..får den i seg det den skal å sånn fordi om morkaka ligger annerledes??
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 jeg har også det, og det var ikke noe problem så lenge ikke morkaken lå foran fødselskanalen. hadde det forrige gang også og det gikk kjempefint blir litt som en pute mellom babyen og magen, kan ta litt lengere tid før du kjenner utvendig spark.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Jordmor sa til meg at sjansene var 50/50 for at morkaka ligger foran eller bak. Har ikke noe å si, men en kjenner gjerne spark senere når den ligger foran. Det som kan være farlig er når den ligger veldig langt nede. Da kan det oppstå kraftige blødninger. Ikke bekymre deg du. Babyen din har det helt fint. Jeg har morkaka foran og jenta mi ligger og sparker og har det helt topp mens jeg skriver. Jeg er 27 uker i morra. Kjente spark ordentlig i uke 20. Mer i uke 21.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Har vel ikke noe å si om det ikke er foran fødselskanalen den ligger. Eneste er at du kan kjenne spark senere fordi du har ekstra polstring foran;) Jeg hadde morkaken liggende foran "utgangen" i uke 18 og er nå i uke 23. Måtte en ekstra tur til legen av pga mye kynnere her i uka, og da hadde den flyttet seg så det ser ut som jeg kan føde "normalt" når den tid kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå