Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Har så veldig vondt i korsryggen... Har hatt en del murringer noen dager, og har problemer med nattesøvnen pga ryggen, våkner omtrent hver time.. Fra og med i går har jeg hatt konstant vondt i ryggen, med stråling nedover rumpa og ned i låra. Noen som har noen tips til hva som kan hjelpe?? Er forresten 33+1.
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 ta deg et bad.. og ha ei pute eller 2 mellom beina når du slapper av/sover... vet ikke om det kan hjelpe.. men det hjalp hvertfall meg..
Cassie09 Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Hjalp på meg å. Gjorde underverker faktisk :-)
Gravid, ja;) Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Vi er like langt på vei;-) Jeg er 33+2 i dag. Jeg sliter veldig med halsbrann. så ikke mye søvn her heller. Fy disse plagene vi skal ha for de små... god bedring;-)
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Tusen takk for svar og tips!!! Faktisk så fikk jeg en god natts søvn, og har følt meg mye bedre i dag!!! Er egentlig 80% sykemeldt, men må drive opplæring på erstatteren min denne uka... Jaja, det betyr bare at jeg SNART kan konsentrere meg 100% om småtten og glemme jobben :-)
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 Hei! Så gøy at vi er akkurat like langt da!! "Bare" 7 uker igjen i dag da - eller som jeg tenker: Normal termin: I beste fall 4 uker og i værste fall 9 uker...
mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 i følge legen e æ 33 + 2 men ul 33 i mårra. men slit m d samme, bruke å legg puta å varmeflaske mellom fotan. byttje på å ha d i ryggen, varmeflaska, å mellom fotan.. funke d å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå