flypapir Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Vet det har vært oppe mange ganger før, men jeg spør en gang til... Jenta mi på 3år har feber på 3.dagen. Feberen ligger mellom 39-40 (høyest på kvelden). Hun er ganske slått ut. Ligger bare på sofaen. Spiser ingen ting og drikker veldig lite... Bør vi kontakte lege i morgen dersom hun fremdeles har feber da eller er det kun dersom febernedsettende ikke fungerer? Både temp (i øret) og febernedsettende må tas/gis mot hennes vilje, så tar gjerne imot forslag til hvordan få til dette også!
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har fått beskjed om å kontakte lege på 3.dagen med feber. Nå er min rigtignok bare 19 mnd da, så jeg vet ikke om det er annderledes når de er 3 år. Jeg ville uansett kontaktet lege i morgen for å høre hva de sier. saft, hjemmelaget smoothie og kjeks er det eneste jeg får presset i mini her når han er febersyk, men det er veske som er viktigst så de ikke dehydrerer. Lykke til:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Jeg hadde nok også tatt en telefon ned imorgen. Hørt hva de sier. Så lenge hun drikker og går på do så er det ingen krise sier min lege.
flypapir Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 Hun drikker relativt lite, vil ikke ha noen ting... Bruker bleie på natta og i dag morges var urinen i den veldig mørk. Har ikke tisset mer idag... Får bare håpe hun er frisk og rask i morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå