Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Rett og slett forbanna her eg sitte!!! J**la russere som la inn protest!!!
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Ja, fy fader! Nå er jeg sur her! Lurer på hvordan gullmedaljen til Tchudov smaker jeg...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 vi også!! Utrolig irriterende!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 De fulgte ikke løypa, så skjønner ikke problemet.
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2009 Virka som treneren og støtteapparatet var veldig fornøyde, regler er regler er regler er regler.... osv... Nå ska vel ikkje russerane snakka så høgt om å overholda regler, som fikk ikkje mindre enn 3 stk sendt him igår pga doping!!!!! AAAAAAAAAAAAARGH!!!!!! Hadde eg vært Tchudov, så hadde eg nekta å tatt imot, men tror neppe det skjer. Hadde eg vært Bjørndalen så hadde eg ikkje møtt opp, så barnslige e eg..
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Så lenge man ikke går den løypa som er satt, så kan man ikke grine etterpå vel? Skjønner ikke problemet jeg..? Bare fordi man heter Ole Einar Bjørndalen skal man ikke få spesialbehandling...
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2009 ja, men da hadde det kanskje vært en idê å merke løypa skikkelig og kanskje informert om det også...?
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Har dere ikke fulgt med dere som ikke forstår problemet? Løypa var feilmarkert.
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Det var ikke merket, og det var ikke gitt ut informasjon om hvor de skulle gå.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Hvorfor gikk da de aller fleste riktig vei?..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 det er jeg enig med, men når det er så dårlig merket at de som har gått riktig, sier at det var tilfeldig at de gikk riktig pga dårlig merking, da blir saken en annen... Og det gjelder ikke bare Bjørndalen, det gjelder 9 stykker til!! Dvs 1/3 av de som gikk!
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2009 Synes det vitner om dårlig organisering fra arrangøren og at russerne er dårlige tapere!
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 15. februar 2009 #13 Skrevet 15. februar 2009 Er ikke det at løypa var feilmarkert, det var vel manglende markering de klager på. Skjønner jo jo russerne litt da. Løperne har jo et visst ansvar for å vite hvor de skal gå, og om de skal ligge eller stå på de ulike skytingene (har jo forekomt at de har tat feil der også). Men samtidig er det jo litt unødendig at en slik situasjon skal oppstå når det ikke skulle noe mer til enn bedre merking. Glad jeg slipper å bestemme hvem som skal vinne
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. februar 2009 De mente at de som gikk feil sparte kanskje 5 til 10 sekund, dette er en overdrivelse, men okei. Bjørndalen vant med 41 sek forann russeren. Bjørndalen gikk 1 strafferunde mer enn russeren, allikevel så vant han altså med 41 sek. Dvs han knuste han i dette løpet, så skal russeren få gullet??? Nå har russerne dårlig rykte i utgangspunket i skisporten, vil ikke få stjerner i boka for dette heller.. Han som la inn protesten er den samme som sa igår; Ingen av de er dopet. ( De 3 jentene som er sendt hjem etter positiv A og B prøve, alle testet positivt på det samme..)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 15. februar 2009 #15 Skrevet 15. februar 2009 Og kanskje litt dårlig kommunikasjon i det norske teamet? Vi vet jo ikke helt hva som har foregått akkurat
___ Skrevet 15. februar 2009 #16 Skrevet 15. februar 2009 Hvis løypa faktisk var feilmerket er jeg eninge med dere, men etter å ha sett noen klipp fra tysk fjernsyn synes jeg det kan se ut som om det lå blå "berkeblokker" på tvers av sporet inn til brua. Det er mulig de hadde for stor avstand, men prinsippielt er jeg enig i at det kan føre til store problemer i fremtiden om man lar det gå at folk ikke følger løypa. Et annet moment her er spørsmålet om løperene faktisk har tjent noe på å gå feil. Vi må nok stole på at juryen (og ankeinnstansen) tar en avgjørelse som følger reglene og at støtteaparat og løpere i fremtiden sørger for å sjekke løypekart skikkelig. Noen ganger blir det slik, selv om det kan føles veldig uretferdig. Jeg hpåer selvfølgelig at avgjørelsen blir endret på grun av feil i merking eller liknende, men ikke at noen ønsker å straffe russerene. Tsjodov er ikke tatt for doping.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. februar 2009 #17 Skrevet 15. februar 2009 da må jeg få hive inn at på de tyske bildene så ser du at etter at pulja med startnr 10-17 har gått feil, så står det en eller annen (trener, arrangør eller noe) og vinker de som kommer etter forbi broa, slik at de ikke skal gå feil... Dermed ble de som kom bakom reddet fra å gjøre samme feilen, og dermed få 1 min tillegg....
Vinden blåser Skrevet 15. februar 2009 #18 Skrevet 15. februar 2009 det var rundt 10 av deltakerene som gikk feil. ikke kun norske....
Pudding06&Spirepire Skrevet 15. februar 2009 #19 Skrevet 15. februar 2009 Vi får vente til analysen av dopingtesten er unnagjort, da får nok Bjørndalen sitt velfortjente GULL tilbake!!!
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2009 #21 Skrevet 15. februar 2009 Appelljuryen tok til fornuft! Det ble gull allikevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå