Gå til innhold

ang 1års fotografering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

jenta mi fyller 1 år på tirsdag, og jeg har i den anledning bestillt en time til fotografering på dagen hennes:)

jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre dette her..

jeg tenkte jeg skulle ha på henne en mørk dongeribukse og en mørk overdel. kanskje finsko til? elr i bare tottelottan?:) altså barfotn?

et fin gullsmykke og lilla tynn hårdiadem??

høres dette helt teit ut??

vil også ha noen bilder der hun er naken med bare smykke på..

men.. kunne også tenkt meg bilde av henne i skjørt...

er så vanskelig dette her..

tenker jo at det blir for mye styr å bytte klær hos fotografen..

hva ville/har dere gjort??

takk for svar:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, litt opp til en hver egentlig, men jeg har en som er 1 år snart. Vi drar til Fame og tar vel en liten serie med bilder. Men jeg har ikke tenkt til og ha en haug forskjellige bilder med forskjellige klesdrakter. Kun fordi det blir så vanvittig vanskelig og velge ut bilder, og du ender opp med altfro mange bilder og en himla stor sum og betale. har tenkt på 1 klesdrakt selv. Kanksje du kan ta en klesdrakt også en serie naken f.eks?

Nå er det nr. 3 for meg. Med nr. 1 ville jeg også 'ha alt'. Man blir litt praktisk etter hvert. he-he. har fremdeles portrett bilder liggende rundt etter nr. 1 som aldri kommer til og bli hengt opp fordi jeg har så altfor mange, he-he.

Lykke til!

Skrevet

ja.. tror nesten jeg bare går for buksa og genseren.

har jo kamera hjemme som jeg kan knipse andre antrekk med.. hehe.

så blir hun jo pyntet når selskapet begynner, og såm sakt, da kan jeg heller ta vanlige fine minne bilder:))

takk for svar:)) og lykke til med din også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...