Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 En meget meget svakt positiv test i går morges, og litt sterkere positiv i morges.. Ikke en kjempeklar strek, men man ser den så absolutt.. Jeg har et barn fra før på 1 år og er blitt anbefalt og ikke få flere barn pga problemtatisk fødsel og helseproblemer i ettertid. Hva skal jeg gjøre nå? Dette er jo ikke planlagt i det hele tatt, men abort er selvsagt uaktuelt. Jeg har det heller ikke enkelt ift jobbsituasjon.... Den er jo bare svaaakt positiv foreløpig, men har jo hørt at strek er strek uansett. Noen som har noen tips, eventuelt har to tette? Hvordan går det?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 jupp, du er gravid! En falsk positiv test er mulig, men ikke to med mindre du er verdens mest uheldige menneske.... min søster har to tette, 13 mnd mellom barna. Og hun fikk dem mens hun var student;) Og det gikk kjempefint, for samboeren hennes var i full jobb med grei lønn. Men det var trangt med økonomien de første årene.... men snakk med legen din om de helseproblemene du har. Hvis risikoen er stor så skylder du ditt eksisterende barn å tenke deg om.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har 15 mnd mellom mine tetteste. Det er ikke noe problem, men verre med helsen din.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Tips: vær nøye med prevensjon! Da slipper du sånt
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har ikke gått på prevensjon i det hele tatt pga helseproblemene mine, og vi har nesten ikke hatt sex pga fødselsdepresjon.. Så de få gangene vi har hatt oss har vi satset på sikre perioder... Og denne gangen gikk det tydeligvis ikke som det skulle.. Hvordan er det å gå gravid med en liten i tillegg? Blir det veldig tungt?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Hva slags helseproblemer er det du har som ikke tillater kondom?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Finnes ikke noe som heter sikre perioder.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Hvis du ikke kan ha baby, og ikke kan bruke prevansjon, da får du avstå fra sex, da.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Du klarte 1.graviditet, du klarer nummer 2. Lykke til!!!! En herlig nyhet. Et lite liv, en søster eller bror til barnet ditt. Termin til neste vinter. Novemberbarn?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 jeg har nå 9 uker igjen til termin, og har en sønn på 1 år nå. Og han går eg hjemme med, han skal begynne i bhg nå 1 mars da. Sambo jobber på båt, så står for det meste aleine. Og det går faktisk veldig greit! ja, slitsomt er det å bære på han hele dagen. Men slapper godt av når han er lagt, då går det greit:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Det blir isåfall et oktoberbarn, jeg er 4+2 i dag eventuelt... Ja, ethvert barn er et mirakel.. Men jeg må si jeg er bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå