Gjest Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Og når sluttet dere og amme? Jeg la på meg 42 kilo!!!!!! Nå 8 uker etter fødsel har jeg gått ned 30 uten å løfte en finger. Ammet i 4 uker, men har aldri fullammet. De 12 siste kiloene ser ut til å være litt seigere. Jeg har en helt annen kroppsfasong nå (les: hengemage og lovehandles...) og er spent på om jeg noensinne kommer til å passe de gamle buksene mine igjen...
localati&lillegutt Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan faktisk si at jeg ammer litt fortsatt, min er nå 8mnd, og jeg sitter enda igjen med de 12kiloene du klager over..
Blue Lady ♥ Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Har ikke ammet og mister 32 kilo etter 1 1/2 mnd..litt av startvekten min forsvant også...
localati&lillegutt Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Er vel snakk om at noen er utrolige heldig og andre er ikke såå heldige..
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Med førstemann gikk jeg opp nesten 40 kg, dette pga sv.skapsforgiftning og mye vann. Gikk ned 30 kg de første 2 ukene og resten gikk av før han var 1 år. Med sistemann gikk jeg opp nesten 30 kg (har litt tendens til å gå opp mye, ja....hehe) og har igjen 10 kg nå 6 mnd etter. Må si at jeg begynte å røyke igjen da førstemann ble født men har ikke begynt å røyke igjen etter at sistemann ble født, så mulig det er litt røykekiloer som sitter igjen ?
jurgita&runa&trym Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Jeg ammet aldri jente mi og var på startvekta rett etter fødselen,men må bare si at jeg gikk opp bare 8kg..
Brillemamma Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Ammet førstemann i kun 6uker..ikke fullamming...Og var nede i startvekten etter 6mnd.Men kroppen blir jo veldig forandret etter en graviditet(iallefall min kropp..),så selv om kg ble de samme,så var de gamle klærne mye trangere,og satt ikke like fint som før..;/ denne gangen fullammer jeg,ammer enda, hun er snart 6mnd. Sitter igjen med 1kg til startvekt.. Så for meg har ikke amming hatt noe å si på vekten...La faktisk på meg 7kg mer med førstemann enn denne gangen,så kg gikk jo faktisk fortere bort første gang,da jeg ikke ammet..
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Har aldri ammet, gikk opp ca. 18 kilo i svangerskapet og 13 av dem forsvant etter et par uker etter fødsel. Da hadde jeg 5 kilo igjen til det jeg veide før jeg ble gravid, det stoppet opp der og jeg la meg 6 kilo, så nå er jeg ca 11 kilo unna der jeg var før jeg ble gravid,..hrmf.. Det er snart ett år siden jeg fødte og jeg er verdens lateste person, så jeg kan bare skylde meg selv. Men merker også at jeg har blitt eldre og det er vanskeligere å få bort noen kilo + at en graviditet også gjør sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå