Gå til innhold

Fæl opplevelse i natt!!! Huff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 2,5 er forkjøla og ikke i form for tida. Hun har astma i tilegg, så hun blir ekstra tett og hostete når hun er forkjøla. La seg til vanlig tid i går kveld, men i 21 tida våkna hun og jeg hørte hvordan hun slet med å trekke pusten, jeg tok henne opp, satt litt foran vinduet og gav astmamedisin, men hun ble jo ikke noe bedre, tilslutt følte jeg ikke at jeg hadde annet valg enn å ringe legevakt, for hun fikk jo ikke puste skikkelig, hev etter pusten hele tida.

Vi fikk komme ned med en gang, men måtte vente på svigermor som kunne sitte her hos eldste som sov.

Kom ned på legevakta og der fikk hun puste inn medisin fra forstøverapperat, samt at hun fikk kortison tabletter for å hjelpe på slimet i lungene... Da ble hun bedre nesten umiddelbart...

Fikk heldigvis låne med oss forstøver apparatet hjem, i tilfelle hun ble verre senere.

Jeg lå våken i hele natt å bare hørte etter om pusten hennes var bra.

hun har hatt astma siden hun var 9 mnd, men aldri opplevd noe så ille... huff... håper dette ble første og siste gang, for dette var ekkelt!!

Det må være utrolig fælt å oppleve dette ofte, er glad jenta mi bare har en mild astma, og ikke har slike astmaanfall ofte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da ekkel opplevelse ja:( håper jenta di er bedre nå.

Har 2 astma gutter selv så har opplevd astma anfall og falsk krupp en go del ganger. Nå er elste helt pottetett igjen,men håper vi slipper noen anfall.

god bedring og kos dere i dag:)

Skrevet

Har en liten 6 mnd baby som fikk astma påvist for en måned siden, hun har vært syk over halve livet sitt og det er mange netter jeg har bare hatt henne ved siden av meg og passet på. Har selv astma og å ikke kunne puste ordentlig er uhyre skremmende og totalt unaturlig så synes utrolig synd på en liten baby som bare har blitt vant til dette...God bedring til barnet ditt!

Skrevet

Hadde falsk krupp som liten jeg, og jeg glemmer aldri hvor fælt det var:( Håper dere slipper det flere ganmger:)

Skrevet

Huff. Hørtes skikkelig ekkelt ut ja! Håper hun er mye bedre nå, og at dere alle får en god natts søvn til natten :)

Masse god bedring til snuppa di!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...