Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 barnefaren ønsker og ha sønnen vår mest mulig når vi flytter fra hverandre nå. han ville helst ha fulle foreldreretten, mente på at det var best på grunn av jobben min. men det er tull jeg har ei datter til og jeg har fremdeles henne om han tar sønnen vår. dessuten så er det mitt problem om jeg ikke klarer og være alenemor med jobben, får da er det meg som må gi opp den stillingen, ungene vil da aldri være alene. men han ønsker og være minst mulig vekke fra sin søn og sier han vil ha han annehver dag eller maks annever uke, men det kan umulig være sundt for ungen. jeg har sakt at jeg kan strekke meg til 50\50 selv om jeg får vont i mangen å vite at jeg ikke skal se han hver dag, men må vel bare god ta det. hvordan fungerer 50\50 egentlig? noen som har det og kan fortelle hvordan det er for dere?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Det kan umulig være sundt for barnet med 50/50. Likevel vil du ikke la ham ha barnet mer enn 50%. Det kan umulig være sundt for barnet med 50/50. Likevel vil ikke bf la deg ha barnet mer enn 50%. Her er det ikke annet å gjøre enn å la kjønn få avgjøre. Barnets beste er å få være mest hos én av dere, ditt beste er at denne ene blir deg, og farens beste er at denne ene blir ham. Da ser vi på hvem av dere som er kvinne, og lar dét avgjøre saken. Det er bare å kjøre på med at far er umoden og egoistisk dersom han ikke ser at han må gi seg for barnet skyld. Bare krev hovedomsorgen, da tenker du på barnets beste (gitt at du er kvinne) og du fortjener derfor å få den. Hvis HAN krever hovedomsorgen, da tenker han bare på seg selv, og fortjener IKKE å få den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå