blomstersmå Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 lurer på om det er noen her inne som har erfaring med g.tester som blir positive etter at tiden er "ute" etter at en ikke skal lese av resultatet egentlig... har no tatt fire tester denne uken.. to ble positive før tiden var ute og to ble ikke positive før etter at det hadde gått en time..
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har flere venninner som har opplevd det samme. Det har vist seg at resultatet stemte, selv om testen ikke gjorde utslag med en gang.Når du i tillegg har fått to positive resultater, er du nok gravid:)
blomstersmå Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 jeg får vel berre smøre meg med tolmodighet å vente... er litt usikker,for det var det første to som var positive og de to andre som ble det på overtid... hadde en liten mens på det tidspunktet jeg skulle ha ,og tok testene mange dager etter at den var ferdig,så lurer på om det kanskje kan vere en tidlig SA....hvor lenge er det hcg i urinen etterpå? noen som vet? har en del symptom på graviditet...
blomstersmå Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 viss en har tidlig SA er det mye eller liten blødning da? noen som har en ide om hva så skjer? er så forvirret over de testene... hva er lurt å gjøre nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå