Gå til innhold

tre antibiotika kurer på 1 mnd. 3 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp meg her damer - ofte syk 3 åring. tre antibiotika kurer på 1 mnd NYTT 11:22 15.02.2009

sønnen min blir tre år neste mnd. Har siden 10 januar brukt tre antibiotika kurer pga høy crp, halsbet., ørebet og lungebet. Har ingen symptomer på dette nå. Grunnen til at han forsatt bruker dalacin (antibiotika) er fodi crp ikke går ned. Når han var på sitt dårligeste var crp 250. Er nå nede i 24, men den går ikke lenger ned enn det selv med bruk av antibioika.... legen sier han burde forsette med kuren ut neste uke også.. noe jeg er enig i.. Har vært hos ønh spesialist som mener han burde fjerne mandlene - at de er opphav til de hyppige antibiotika kurene - har fått time til oprasjon, men vil før dette ha en annen ønh leges vurdering. Mitt spørsmål til dere er om noen av deres barn har hatt forhøyet crp over lengere tid uten symptomer. Formen til sønnen min er helt fin, han spiser , har ikke feber og er glad.

vet at antibioika ikke hjelper på virus, kan jo være det han har eller bare en seig bakterie...

ER egntlig veldig bekymret og er på jakt etter noen beroligende ord......

Bira

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, håper dere merker bedring snart!

Vil bare si at mot ørebetennelse har fotsoneterapi gjort underverker! Anbefales!

Fjernet mandler på datteren når hun var 3, ikke hatt noe øreprobl eller halsbetennelser siden. På helsekosten har de halstabletter USNEASAN fra Vogel. De har reddet meg fra halsbetennelser de siste 5 årene (før det hadde jeg det hver vinter...), og har også virket for jenta vår.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...