Gå til innhold

Ultralyd


Marit1978

Anbefalte innlegg

Heisann:) Jeg har termin 8. august og har fått ultralyd så seint som 12. mars. Er ikke det litt seint da? Lenge å vente syns jeg..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke sent... jeg skal oxo på UL 12.mars.

har termin 11august..

det er vanlig å gå på ordinær ul fra uke 17-19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med innlegget over, det er ikke sent

Jeg har termin 11. august og skal på UL 16. mars.

 

UL skal helst være mellom uke 17-19, da kan de bestemme terminen med nokså stor sikkerhet, og sjekke at de vitale organene er i orden (hjertekammer, ryggmarg og sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 12. august og UL 19. mars, så det ser ut som vi får lik behandling alle mann!! :)

Er enig i at det er lenge å vente!!! Både gleder og gruer meg til "den store dagen"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo stemme det ja.. jeg har termin 31 august og ultralyd 31 mars.

 

Men skal på 12 uker Ul i kveld da, så det blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 8 aug og skal på ordinær UL 10.mars, heldigvis har legen min ett litt eldre UL apperat så jeg får se litt hver gang jeg skal til legen he he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 0808, og har fått ultralyd på Ullevål 0603. Egentlig ganske fornøyd med det, men jeg tok jo en privat UL i uke 12, så jeg har sett litt allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm har ikke fått noen innkalling ennå jeg............. Får bare vente i spenning da........... Skal til JM om en uke da, og da får jeg UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 14 august.. fikk først time til ul 23.mars men i følge fast legen min mente hun det var litt sent for første ul, så ringte sykehuset og da fikk jeg ny time 3 mars da e jeg 16+6 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har termin 22. august og har fàtt UL-time 23. mars. men skal bytte den slik at vi fàr dratt begge to. Barnefaren gleder seg som en liten unge :) Det gjòr jeg ogsà selvsagt.

Hàper bare det er friskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...