*toppris* Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 hehe, rar drøm.. men ja, drømte at halve babyteppet mitt begynte å misste masker og raknet nedover... uff, var faktisk helt forferdelig.. låg der og var SÅ J frustrert...i søvne;) andre ned rare drømmer?
Panterjenta85 Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Hadde en drøm her for noen dager siden hvor jeg akkurat hadde født. Da kom jeg med en bemerkning til en sykesøster eller no om at jeg gleda meg til å gi barnet søsken. Da kikka hu sårt på meg og fortalte at det kom jeg aldri til å få.... For en drøy uke siden drømte jeg at mannen min hadde ei datter fra før av og at det var ei jeg har på min avdeling i barnehagen der jeg jobber... Han var fremdeles sammen med mammaen men skulle forlate henne for å være sammen med meg når vi skulle få barnet vårt.. Så vi rømte sammen med dattera hans... hehe... Tørte ikke kikke mammaen til jenta i øynene da hu kom i barnehagen dagen etter Har rare drømmer stort sett hele tida.... Ikke no morro, men har i løpet av årene lært meg å ikke tro på de... Men for min del tror jeg ikke drømmene har så mye med svangerskapet å gjøre.. Har alltid hatt helt syke drømmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå