Gå til innhold

dere i 12.uke, (11+0 - 11+6)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er formen? begynt å bli mer opplagte?

jeg er fortsatt småtrøtt om dagene, men ikke SÅ trøtt som jeg har vært.. kvalmen har holdt seg unna og jeg gleder meg til å passere 12+0:) er 11+2idag:)

men får fortsatt ike sove på kvelden/natten:( når jeg sovner så sover jeg dårlig....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 10+5 nå og jeg kann sove hele dagen men på natten plages jeg...også byttet jeg plass med gubben i senga og da ble faktisk alt litt bedre hvertfall de 2 nettene jeg har logge på motsatt side av hva jeg er vant til....

Jeg kommer jo bare noen dager etter deg inn til 2. trimester :o)

Skrevet

Er 11+4 og kjenner formen begynner å bli bedre, men er fortsatt litt kvalm innimellom... Men har hatt nåken daga der eg har vert heilt fin:) Har vertfall meir energi og trur eg kan gjere alt, men då seie bekken stopp.. For bekkenløsninga blir berre verre... Og så vondt i ryggen også

Skrevet

Jeg er 11+2 idag :) Gleder meg masse til å komme inn i 2 trimester, men er jo ikke så veldig lenge til! Kvalmen har avtatt, men er forsatt veldig trett om kveldene. Ellers er formen på topp, å er kjempe glad for å være gravid :) Magen vokser her forresten, hvordan er det me dere? :)

Skrevet

var på kontroll tidligere i uken og livmoren har allerede komt opp 4 cm:) så her begynner det å dukke opp ja:) hehe, jm trodde ikke det ville være noe der... så håper jeg er lengre på vei;)

Skrevet

er 10 + 6 idag. formen har egentlig hele tiden vært kjempefin.. fant ut jeg var gravid i uke 7 :) så har bare visst det ca en mnd.. :) men kjenner jeg har "vondt" i magen... pga oppblåsthet, også har jeg endel halsbrann og sliter med å sove på nettene.. kan også sove kjempegodt hele dagene.. men på natten er det helt forferdelig. kanskje jeg også skal prøve å skifte side i sengen :) hehe...

gleder meg til uke 12 og til jeg kommer over i 2.trimester..

kjenner jeg ikke har hatt så mye energi egentlig.. hehe.. går skole å har vært endel borte.. men er ferdig til sommeren så håper ikke det går så veldig mye ut over skolen.. er litt lei nå.. så vil bare bli ferdig.. :)

Skrevet

Jeg er 11+2 i dag og kvalmen er ikke der hele tiden lenger, men reagerer fortsatt på lukter. Har fortsatt litt ømme pupper. Har vært sjuk dem siste to ukene, begynte på antibiotika på fredagen. Har lungebetennelse og er veldig plaget med astmaen nå. Gleder meg til neste uke når jeg går videre til 2. trimester, et steg nærmere.

Skrevet

hei jeg er i dag akurat begynt på min 12.uke jippi..

jeg kjenner ikke noe som helst til at jeg faktisk er gravid,selv puppene er fine. kanskje litt ømme ved brå bevegelser,men det er alt.. Jeg kjenner så lite til det at jeg nesten tror noe må være galt...men da er en jo paranoid i følge mannen min hehe

har noen av dere det slik som meg? ingen symptomer?

Skrevet

også har jeg gått opp en bh str;) hehe...

Skrevet

Hei=)

Er 11+5 i dag, 12 uker i morgen=) Har vært kjempe plaget med kvalme og oppkast, men den siste uken er det bare på kveldene jeg er kvalm og dårlig, det er jo litt godt egentlig:) Det med ømme pupper går veldig opp og ned, en dag veldig øm neste dag nesten ingenting.

Har gått opp en BH str her også, det er jo trivelig...;p Nesten ikke trøtt i det hele tatt nå, var veldig trøtt rundt uke 7-10.

Håper så inderlig på at det ska gå bra denne gangen(mistet i uke 15 for nøyaktig 1 år siden), leter etter symptomer hele tiden, så jeg synest nesten det er litt godt at dem er så merkbare;) Men får jo håpe at kvalmen går over uten at det er noe gale av den grunn:) Har en god magefølelse, men slapper aldri helt av! =)

Masse masse lykke til alle sammen! =)

Skrevet

Hei Jeg har i dag fullgåtte 12 uker, selv om på Bim så er jeg fortsatt i uke 12. Skjønner ikke det helt, men..formen har blitt mye bedre den siste uka. Heldigvis:)) Var skikkelig uopplagt, kvalm og kjempetrøtt hele døgnet. Nå er kvalmen der stort sett kun om ettermiddag og kveld. Ikke så sliten lenger, men begynt å få en del kynnere, og kjenner det i bekken og rygg. Får begynne å trene litt igjen...Har terapimaster, så planlegger noen økter på den så lenge jeg kan....Gleder meg til magen begynner å vise. Trenger nye bukser nå kjenner jeg...hehe... snakkes inne på andre trimester snart da. Tror jeg hopper inn dit i dag jeg. I følge ul er jeg 12 uker og 1 dag i dag. :))))Sees!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...