flashdancepants Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Dattera har hosta en del de siste ukene. Hun er snørrete og grinete også. Altså har jeg holdt henne hjemme siden tirsdag. Hosten kommer og går fortsatt, og snørra renner. Er det slik hverdagen er med bhg-barn, eller burde hun egentlig være hjemme til hosten gir seg?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Hvis jenta mi skulle vært hjemme hver gang hun hadde litt snørr i nesa eller et par host hadde vi aldri vært i bhg ;o) Spk til side: Ja, de er jevnt over litt snørrete og hostete, men om hun er grinete og allmenntilstanden er dårlig holder vi henne hjemme. Litt snørr går bra ;o9
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Så lenge hun er i god form ellers og ikke har feber så ville jeg sendt henne i barnehagen jeg. B var snørrete første hele året i bhg, ikke noe særlig hoste da, men aldri helt "frisk". Han hadde ikke feber og formen hans var egentlig bra. Grinete kan de jo være fra og til av andre grunner også...
flashdancepants Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 Ja, hun er i god form ellers, ikke feber. Mistenker at hun er litt mer grinete siden hun har sett meg 24 timer i døgnet den siste uka, hehe. Hostinga kommer og går veldig, det kan gå timesvis uten, og på natta våkner hun ikke av hoste lenger. Føler jo at jeg kanskje vil ha henne avgårde av "feil" grunner, har jo ny jobb og kjæresten er ikke hjemme hele uka. Synes det er kjipt å starte jobben med egenmeldinger. Men må man så må man, selvfølgelig. Men da prøver jeg i morgen, så får vi se. Takk for tips!
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Men du kan jo bare prøve og se... Om de ringer pga sykdom så vet du at hun ikke er i form. Ikke rart du har lyst å jobbe. Skjønner det veldig godt! Spesielt nå når du er i opplæringsfasen og alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå