Gå til innhold

oi oi oi skyggestrek på test i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt solvipect hostesaft denne mnd og sitter nå her med en test som har en skyggestrek MED farge :-) Har hatt mange gråe skyggestreker tidligere men aldri med en anelse farge i seg...oi oi oi dette er spennede!

Har ikke ikm før på onsdag så tør ikke slippe jubelen helt løs enda...men fyttikatta så spennede :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh så spennende:)

Men en strek er vel en strek som de sier...Hatt noen symptomer eller?? Jeg har ikm tirsdag så har fryyktelig lyst til å teste jeg også,men er så lei av å bli skuffet...

Skrevet

ja, dette er uutholdelig spennende hehe :-)

Ikke så mange symptomer, men har merket økt utflod hele tiden fra el og frem til nå. Litt stikkinger i brystene men det har jeg hatt de andre pp også.

Fryser og er varm om hverandre, klarer ikke helt å bestemme meg for om det er varmt eller kaldt hehe. Men det er også noe som jeg har hatt tidligere.

Så eneste forskjellen denne pp er økt utflod. Pleier å være tørr som sahara mellom el og ikm...

Skrevet

Så spennende!!!! Håper virkelig du er gravid nå :) Venter spent på å høre mer :)

Skrevet

åå eer det hostesaften som gjør susen for deg også, mon tro?? hihi, krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Oi oi oi!!! Håååper for deg Samsyn!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...