Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Har brukt solvipect hostesaft denne mnd og sitter nå her med en test som har en skyggestrek MED farge :-) Har hatt mange gråe skyggestreker tidligere men aldri med en anelse farge i seg...oi oi oi dette er spennede! Har ikke ikm før på onsdag så tør ikke slippe jubelen helt løs enda...men fyttikatta så spennede :-)
mays76 Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Åhh så spennende:) Men en strek er vel en strek som de sier...Hatt noen symptomer eller?? Jeg har ikm tirsdag så har fryyktelig lyst til å teste jeg også,men er så lei av å bli skuffet...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 ja, dette er uutholdelig spennende hehe :-) Ikke så mange symptomer, men har merket økt utflod hele tiden fra el og frem til nå. Litt stikkinger i brystene men det har jeg hatt de andre pp også. Fryser og er varm om hverandre, klarer ikke helt å bestemme meg for om det er varmt eller kaldt hehe. Men det er også noe som jeg har hatt tidligere. Så eneste forskjellen denne pp er økt utflod. Pleier å være tørr som sahara mellom el og ikm...
MissAntrop Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Så spennende!!!! Håper virkelig du er gravid nå Venter spent på å høre mer
Cecilie+Liam Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 åå eer det hostesaften som gjør susen for deg også, mon tro?? hihi, krysser fingrene for deg
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Oi oi oi!!! Håååper for deg Samsyn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå