WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Eldste som blir 3 år i mars har de siste dagene sittet på potta ved morgen- og kveldsstellet. Jeg har juuuuublet og klappet og hoiet hver gang det har kommet noe, og hun har selv blitt superstolt ) Er dette bare nok et "blaff"? Vi hadde en runde på sensommeren i fjor, men da var hun ikke klar. Nå er hun litt mer "med", og syns det er stas, men hun gjør ingen tegn til å ville fortsette med potte/dogåingen på dagtid. Sier ikke ifra når det har kommet tiss eller bæsj i bleia f.eks. Er det noen vits i å fortsette å ta en tur innom potta/do hver morgen og kveld? Eller blir det bare langdrøy bleieslutt av det? Vet noen sier at skal man slutte, så slutt med alt, hele dagen. Men det ser jeg liksom ikke for meg at hun er klar for enda. Interessen er der morgen og kveld, but that's it. Noen synspunkter?
mai mammaen til to Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 jeg ville fortsatt så lenge hun syns det er stas...ev latt henne gå uten bleie på dagen når hun er hjemme... du kan jo bare ta henne på do/potte en gang i timen f.eks så hun slipper ha så mange uhell
♥sebastian3003♥ Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Gutten vår har sluttet med bleie på dagen for 6 mnd siden. Han blir 3 i slutten av mars. Men han var tidlig ute med å tisse på potte. Han har brukt den i hvertfall 1 år. Vi hadde den lett tilgjengelig i stuen og etterhvert som han lærte å tisse på den flyttet vi den til badet. Men han vil fremdeles bare bæsje i bleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå