Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 På seg selv og på barna ?? ( i øyre )
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Eg bruker sjølv og bruker på ungane. Verste eg ser er voksne og born med masse ekkel øyrevoks i øyre. Og ja eg veit da ikkje er bra, men eg har brukt da sida eg var liten og eg har ikkje trengt noko øyre skylling pga tette øyrer.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 jeg gjør det. vanlig q-tips på meg selv og sånne med større tupp på barna. bruker q-tips for å fiske busemenn ut av nesa på de små også. hva skulle jeg gjort uten q-tips?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 ja det gjør jeg.. vanlig Q-tips på mg å barne Q-tips til snuppa
Tigerpote Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Jeg bruker q-tips til sminke, fjerne mascara om jeg bommer litt etc. I ørene- aldri! Det er fy fy. Jeg har rensemelk på ørene og skyller de i vann. Blir så ren atte. Innvendig renser ørene seg selv, og skal ikke vaskes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå