Ketisi Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Gubben er blitt forkjølt... å du å du så syk han er. Døden nær ( ifølge ham ) Sitter i en stol og snufser, sukker og stønner....temp på 37,8 ( ikke dødelig sist jeg sjekket ) Er selv forkjølet, 26 uker gravid med kranglete bekken, og en aktiv liten 2 åring. I tillegg mener mannen at jeg skal løpe å hente både ditt og datt, det er jo så umåtelig synd på ham.... Kan ikke annet enn å le av ham... lurer på hva han hadde gjort om jeg satte meg ned slik, og forlangte oppvartning. ( enda ler jeg, spørs hvis det fortsetter i mange dager... da kan det hende at forkjølelsen hans ender med døden....)
♥2 små gull♥ Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Hørte på morgenshowet på nrj for en stund siden, der hadde programlederen et artig poeng. (Programlederen er mann...). Han mente at kvinner har fått fødsler, menn har fått manne-forkjølelse. Han mente at det kunne sammenlignes og var like vondt
Ketisi Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 Det kan nesten virke slik ja.... eller når han har omgangssyke. Roper verre enn noen fødekvinne når han kaster opp. Skjønner godt at han føler seg slapp og elendig, det er tungt når man er tett i hele hodet. Men det blir litt latterlig, og etterhvert irriterende når alle skal danse etter hans pipe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå