Gå til innhold

Folk som ikke kan lese irriterer meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og det er vel 90% av de som holder til på dette forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke alltid sånn at grunnen til at folk ikke er enige med deg er at de ikke kan lese,,,

Og som Spetakkel sier, så er det bare å logge ut. Jeg hadde ikke orket å være på et forum hvor 90% av de andre irriterte meg.

Skrevet

Bra forsøk.

Så får vi se om noen lar seg irritere av dette;-P

Skrevet

Hvorskal jeg logge ut av den grunn?

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å sitte og irritere meg en fin søndag helt frivillig i allefall.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om at folk er uenige med meg, det er helt greit. Men da de ikke gidder å lese det folk skriver, men svarer utifra en historie i eget hodet uten å skjønne hva HI mener, så blir det jo for dumt. Og dermed duket for masse misforståelser og uenigheter som i utgangspunktet ikke er nødvendig. Og jeg sikter ikke til egne innlegg her, men andre tråde folk folk er direkte ufine mot andre uten at de faktisk ikke har skjønt verken spørsmål eller problemstilling.

Skrevet

Nå er det vel i hovedsak skravlesidehorene som irriterer meg. De andre forumene er fine.

Skrevet

Hårsår pga at folk ikke er enig? Jaja, da bør du finne et annet forum, for her er det ikke skjeldent at man er uenig om diverse saker.

Skrevet

Ikke ta det så alvorlig da. De fleste ser vel på dette som lett underholdning..?

Når man skriver så dårlig som f eks du gjør er det vel heller ikke rart at noen sliter med å lese? :-P

Skrevet

Og ikke minst lærerspirene som har en pedagogikk som ikke hlrer hjemme noen steder. Man må kanskje ikke bestå det faget for å kunne bli lærer? Det virker ihvertfall ikke sånn.

Skrevet

Og der kom førstemann i denne tråden som ikke kan lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...