Gå til innhold

Min syke datter gjør meg gal!!! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har vært syk siden onsdag. Feber i 3 dager, og nå kraftig slimhoste. Hun er jo selvfølgelig syk, og har helt sikkert vondt i halsen eller resten av kroppen, men hun griner for ALT. Tålmodigheten lenge leve! I sted skulle jeg vaske opp, og da skulle hun absolutt skyve stolen på meg, og skulle frem til vasken...og da ble det hyl og grin fordi jeg sa at jeg måtte stå her når jeg vasket opp..I tillegg gjør hun bare ting hun vet hun ikke får lov til. Skulle sånn sett ikke tro hun var syk når det gjelder aktivitetsnivået. Høyt og lavt, og klarer ikke sitte stille.

PUH...hvor skal jeg hente energi og tålmodighet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen, ja! men her er det bare snakk om en liten halsbetennelse, da.. langtifra noe seriøse greier. men guuud, så grinete hun er!

har vært slik i over en uke nå, så jeg trøster meg med at det går over, tenkte å trøste deg med deg, også:

det går over :)

Skrevet

Har også en syk gutt..Han har hatt feber, har astma, surkelte i brystet, hoster og har diare..Greeeat :(

Skrevet

Høres akkurat ut som her....

Snuppa har ikke astma tror jeg, men er i alle fall surklete i brystet. I tillegg hoster fælt og hadde 3 bleier med avføring i går (den siste ganske diare-aktig). Er nok noe som går nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...