Gå til innhold

Er sååå lei av å vente nå...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, jeg synes dagene blir skikkelig lange og tunge nå jeg..har termin den 17.feb., og det er ikke mange dagene igjen..Andre rundt meg føder mange dager før termin, og det føles som det bare er meg som sitter her med magen..sist gang gikk jeg 10 dager over termin, og det virker lite fristende denne gangen også..Skulle ønske han bare kunne komme NÅ, slik at vi kunne kose og klemme med han, og få se hvem han er. Lengter etter å få holde han i armene mine;) Ja, ja det var dagens syte-post fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også me på den,jeg vil bare ho skal komme nu!Det er tungt me denne ventingen spesielt når andre har fått sin litt før.Jeg har nesten slutet å gå til kiwi butikken i nærheten av meg.de spør alltid "har ikke hun kommen enda?"jeg svarer nei og blir rasende invendig.ser de ikke at jeg går fortsatt som en pingsvin pågrunn av magen.uff det er en uke igjen da,må bare smøre meg me tålmodighet.jeg støter dere fullt ut om dere begynner å bli lei av ventingen.Takk for denne posten som gir meg anledning til å syte litt jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja! Helt med dere 3! Har 6 dager igjen nå, å er passe lei! Eller rettere sakt DRITT lei! vil bare ha henne ut nå! Men har en feeling av at jeg går overtiden denne gangen også( gikk over tiden med min første) og d var 12 dager!!! Trokke jeg takler å ska gå så lenge overtiden denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellimor skriver om alle som spør..

Ringer, sender meldinger og ikke minst når vi møtes.

Har det skjedd no? Ser det sånn ut eller? JÆVLI irriterende.

Det som forundrer meg er at den nærmeste familien å spør - akkurat som dem ikke får beskjed når det skjer.

Har termin den 21, men til folk sier jeg den 6 mars, da er det 14 dager på overtid.

 

Ho kommer jo når ho er klar vettu selvom jeg lengter...

 

Godt å blåse ut litt a :-)) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenge meg og på her. Menstermin var 11 februar, ultralyd termin er idag men eg e møkkleie. Første gang gikk eg 15 dager overtid, andre gang gikk eg 4 dager overtid. Men syns at han kan komma nå. Har hatt murringer i ryggen og mye kynnere de siste kveldene, men så går d over igjen.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg også er ganske så møkklei! Hadde termin den 10, men det har fremdeles ikke skjedd noe. Blæh....

Alle maser på meg og. Skjønner jo at de er nysgjerrige og vil meg bare godt, men det kan bli så slitsomt!! Satser på at det ikkje blir så veldig lenge til det blir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på ;)

 

har ikke termin før 28, men har Carpaltunnelsyndrom så er møkklei allikavel :) Kynnere hele tiden, men veene kommer ikke.... fødte 14 dager før sist gang så hadde håpet en reprise......

 

krysser fingre for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal gå etter arv så skal ikke jeg få før altfor mye over.

Har også hatt murringer om kveldene, de 3 siste. Idag er det ryggen og et press nedover - rart når jeg går liksom.

Min termin er i dag og UL termin på lørdag (21) Har på følelsen at det skjer rundt UL termin, men tør ikke håpe noe. Jeg trodde jo også at HUN var en GUTT... hehe!! Betydelig mindre spark fra der inne så tydelig at plassen er myye mindre.

 

 

Lykke til dere hvertfall, krysser fingrene for oss +++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på!! Er MØKKLEI!! Mildt sakt..

Har termin 28ende da..men natt til igår, kl. 03.30 starta riene og 07.30 reiste vi til føden. Jeg hadde hyppige og sterke rier men TYPISK bare 1cm åpning. Så jeg lå lenge å reg. riene og i 10.30 tiden ble vi sendt ut for å gå oss en tur på ett par timer for å se om d kunne hjelpe på modningen.. Men etter en time (som vi bare satt i bilen nesten, var jo ikke akkuratt lett å gå me dette) bar det tilbake på sykehuset for jeg trodde seriøst jeg skulle dø. Ingen pauser eller noe, bare masse smerte..å i bil. Det er ikke godt heller..off! Når vi kom tilbake var de bare blitt sterkere og hyppigere og ikke mer åpning..gjett om jeg var skuffa.. Så de registrerte riene enda en gang og enda lengre. Og vi ble tilbudt å bli lakt inn for at jeg skulle få ligge i badekar og få akupunktur mot smertene (badekar var godt men akupkt. hjalp ikke). Jeg lå med 3-5 rier på 10min og i tillegg det belte rundt magen som alle snakker, om smerter i rygg og nederst imagen (de menssmerte greiene som var veldig forverret), helt sykt vondt. Men i 5-6tiden fikk vi gå for det var ikke noe de kunne gjøre siden jeg bare hadde 1cm åpning.

Så nå har det dabbet av,men vil gjerne ha det i gang igjen, for da kan de ta vannet.. Da skjer det jo mer. Er lei av smerte..uten framgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,nu er det jo 3 dager igjen!Fortsatt ikke så mye sort som skjer!Har litt uregelmesige rier hver dag men så stoppe det opp.jeg er så lei av dette,jeg fikk vite i går at ei vennine av meg som har termin i mars akkurat har født.Isteden får å bli veldig gla på hennes vegne ble jeg utrolig sint og sjalu.Hva er det som feiler meg?føler meg snutt,det er liksom jeg som skulle fø først.Er det flere som har kjent på den følelsen?min største angst nu er ikke fødselen i seg selv men at jeg må gå overtid ,uff kjenner bare at jeg er veldig slitten og har fåt influensa itilegg,hoster mye....ja ja,enda en dag me klaging

Uff,men føler meg litt bedre nu he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...