Gå til innhold

April: Bilsete


Lykketrollet 05♂+06♀+10♀

Anbefalte innlegg

Hva sitter de små på i bilen nå? Anbefalinger å komme med? Småen har endelig rundet 15 kilo! (Bedre sent enn aldri...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Britax kidfix har vi hatt i bil nr 2 siden i sommer, og har kjørt laaaaaange turer med det uten klaging fra baksetet (antar da at det i alle fall er ok å både sitte og sove i selv om det er uvant "rett" i ryggen sammenliknet med småbarnsstolene vi har hatt til nå). Valgte det fremfor feks hts izi up fordi vi syns sidestøtten var bedre. Har også kommet ok ut i tester det jeg har fått med meg i alle fall. Kidfix er egentlig med isofix, men isofix-festene kan også vendes sånn at de kan brukes i "vanlige" biler (stasjonsvogna vår er gammel så den har ikke isofix).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører også rundt med britax Kidfix. Lille er også fornøyd. Vi er ekstra fornøyd med at dette setet har god sidebeskyttelse, og har det fortsatt når det skal forlenges....foe det gjelder visst ikke alle seter i den klassen har jeg forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på Britax-setet, og likte det godt siden det var eneste butikken hadde med isofix i den vektklassen. Men er det mulig å vaske trekket på det setet? Vi har nemlig britax sete i samme stoff til minsta, og det blir så fort flekkete syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke kommet på å sjekke - ikke trengt det ennå, overraskende nok (bilstol nr 2 har derimot trengt vask maaaange ganger). Hun både klatrer oppi det og har spist mat i, men som sagt ikke noe søleri enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...