Gå til innhold

Klengete kjærste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjærste som er veldig oppmerksomhetssyk og klengete. Det var liksom ok de første månedene, men nå nærmere vi oss 2 år og det har virkelig begynt å plage meg, spesielt nå når jeg er gravid.

Er vi ute å går tur skal han gå å stryke meg på ryggen, er vi i sofa'n skal han stryke på meg der også. Setter seg helt ved siden av meg ofte. Jeg får nesten litt klaus av det hele, liker å ha litt rom rundt meg.

Finner jeg på noe uten han skal han vite hvem hva og hvor føles det ofte ut som. Blir sur hvis jeg har planlagt noe uten han, for han kan jo ha planlagt noe for oss, men ikke sagt i fra. Jeg orker ikke et forhold der jeg ikke kan gjøre ting uten å informere han på forhånd. Vi bor ikke sammen og det er meget bevist fra min side.

Men det må vel være lov til å si til kjærsten sin at han bør roe seg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, det er vel slikt vi alle jenter vil ha mennene våre. At de koser med oss, er god med oss, gir oss oppmerksomhet. For meg kan det nesten virke som du ikke liker mannen din, at du ikke tåler at han rører deg. Er dette BF ? Hvis så, så er han vel kjempe glad for at du er gravid og vil vel stelle så godt med deg som bare mulig. Syns du er veldig sær her. Og du bør vel kanskje bare vurdere å gjøre det slutt så denne fantastiske mannen kan finne seg ei annen dame som vil ha han for den han er.

Når det gjelder ting som du vil gjøre, så er han kanskje redd, sjalu eller noe for deg. Dette må være lov, men helt klart du må jo få kunne finne på ting uten han. Dette kan du ta opp med han og si hva du synes. Menn er ofte slik når man ikke bor sammen med dem. De føler seg ofte usikre. Mannen min endret seg totalt når vi flyttet sammen. Da gjorde det han ingenting om jeg gikk ut, var med andre og ikke holdt avtaler jeg og han hadde. Akkuratt som da vet dem at du er der for dem alikevel.

Skrevet

Jeg tror han kjenner på at du ikke er så interessert, og prøver desperat å overbevise deg om at du har feil?

Kjenner i alle alle fall veldig på meg selv at jeg ble veldig "needy" og klengete i mitt forrige forhold, og da følte jeg at han ikke var ordentlig interessert. Nå er jeg i ett nytt forhold, og det er plutselig lett å leve med at min kjære må reise bort en uke på jobb relaterte greier. Jeg er faktisk veldig overrasket. Tror grunnen rett og slett er at jeg er trygg på han, vet han savner meg når han er borte, og gleder seg til å se meg igjen.

Vet ikke om kjæresten din alltid har vært så klengete, om han ikke har vært det er det vel meget mulig at han er usikker på om du faktisk liker han enda. Det er vel også meget mulig at gravide hormonene dine spiller inn her? Ta en prat med han, og fortell hvordan du føler det. Skyld gjerne på gravidehormoner ;) Prøv å få han til å gi deg mer rom, men kanskje du og må vise mer at du bryr deg (om du faktisk gjør det...).

Skrevet

Du har ikke endret deg du da?

Vi er normalt veeldig kosete begge to, men etter at jeg ble gravid har jeg merket at jeg er mye mindre kosete. Får av og til litt klaus-følelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...