Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 babyverden litt mer seriøs kanskje? men dib er det veldig greit å kunne være anonym..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jeg syns babyverden er fryktelig irriterende med alle de blinkende greiene og at selv om et svar bare er "ja" tar innlegget lang plass fordi alle har 15bilder liggende under. Det er hovedgrunnen til at jeg begynte på bim og ikke babyverden.
<3Lykkelig<3 Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Jeg liker babyverden best, men syns det er kjekt med dinbaby for da kan man skrive innlegg anoymt. Men irriterer meg grønn over de som bare lager kvalm på begge sidene.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg er mest her, men er innom og "sniker" på babyverden innimellom.. Er ikke registrert der da
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Babyverden er best, liten tvil om det.. Mye mer personlig.. Men dib er bedre om man vil være anonym.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Her kan jeg være frekk og jævlig, og det setter jeg stor pris på. Allti gøy og gi faen og være skilleli ekel anonym. Så ja jeg digger dib!!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har liksom ikke funnet meg helt tilrette på babyverden, trivest best her jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå