Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 jeg føler meg som en zombie innimellom. trøtt uopplagt 0 energi og treg i hodet. alltid vondt et eller annet sted er det ikke hodet så er det ryggen eller magen eller noe annet. vanskelig for å være sosial og for jeg har lite ork til å prate til og med.så det tærer på psyken og. har vært hos lege og tatt blodprøve for bl.a stoffskifte, men det var normalt. andre som føler seg slik?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Høres ut som depresjon.Snakk med legen om alle symptomene dine. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Jeg hadde det akkruat på samme måte i 8 mnd etter fødsel.. var mye sjuk,lavt jernlager,stoffskifte helt på tur,uvi,livmorbetennesle osv...Etter dette klarte jeg ikke spise noe særligt på mange mnd`er og fikk vel en eller annen form for deperisjon.... Men da ungen var 8 mnd begynte det gradevis og bli bedre,og nå 1 år etter fødsel så er ting normalt igjen.Kan ha noen dager innimellom der jeg er utbrent,men det går bra.har tatt forlenget perm for og slappe av litt og kose meg hjemme litt til. Har du født?gravid?Du skriver liksom ikke noe om det..... Er du sikker på at legen har skjekket mangler i kroppen jernlager osv?? et lite tips,jeg har nettop begynt og spise ,multivit(vitaminbjørner i mitt tilfelle) og jeg føler meg full av energi. men som anonym over,sjekk deg for deperisjon i tilfelle.snakk med legen om hvordan du har det. Lykke til. Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå