Gå til innhold

*chiquita*;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

god morgen;-)

jeg klarer aldri å sove lenge når jeg har barnefri...våknet 07.45..det er jo forsåvidt senere enn vanlig da;-)(sovnet på sofaen kl 21;-))

våknet idag med et kranglete bekken..har hatt endel plager de siste dagene, og håper virkelig ikke det er bekkenløsning på gang;-(

svigermor er fysio, og hun mente det kunne være BL, men også bare midlertidig press på isjasnerven osv...men nå sitter det foran i lyskene også!

skal høre om hun kan skvise meg inn hos en kollega til uka, for jeg skulle gjerne satt noen nåler mot allergi og migrene samtidig;-)

hvordan går det med deg? er du fortsatt kvalm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Ja typisk at man våkner tidlig når man egentlig kan sove lenge.

Så kjedelig med bekkenet. Jeg vet mye om bekkensmerter. Hadde det når jeg gikk med guttungen. Gikk to dager i uka til fysio og en dag i basseng for å holde det vedlike.

Kvalmen virker som er litt på retur, er fortsatt uggen med dårlig matlyst. Men det gjør ikke så mye. Og jeg prøver at det jeg får i meg er sundt, så jeg ikke legger på meg så mye de første mnd.

Fikk spørsmål idag om jeg var gravid, så det begynner å vises nå. Ho sa at ho så det spesielt på puppene:) Og det kan stemme, har bare en bh igjen som er god å gå med.

Ha en god uke!

Jeg er 10 uker i morra!! En uke til jeg skal på Ul igjen:)

Skrevet

hei;-)

nå har jeg spist 5 brødskiver, men er fortsatt sulten...best å stoppe uansett;-)

matlysten på brødmat er hvertfall tilbake, så får det bare være med middagen;-)

fint hvis kvalmen din har snudd, da er vel matlysten på plass i løpet av et par uker;-)

bekkenet er bedre idag..lurer faktisk på om det var pga massasjen jeg fikk på onsdag..det var etter det at verkingen startet!

første dag på 100 % uka, og det kjennes ut som det går greit;-)få barn pga vinterferie, så det er jo en god start!!!

gratulerer med 10 uker, nå kommer du snart til 2. tri;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...