Gå til innhold

mammabukse som likner thigts??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har sett d i butikken eller på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske så sikker på at jeg så det på HM for en månede siden, men er ikke 100% sikker. Får håpe du finner noen:)

Skrevet

Jeg har kjøpt tights på Polarn o Pyret som jeg "bor" i. Passer ihvertfall meg veldig bra :)

Skrevet

Joda, HM har og jeg har bodd i dem siden i høst. Selvfølgelig ikke vintertykke, men det går greit med mammastrømpebukse under igjen.

Det eneste som er negativt med thigtsene er at de er så stramme i strikken over magen. Har måtte sprette opp og gjøre litt egendesign der, men ellers er jeg såre fornøyd med dem og de holder fasongen bra.

Skrevet

hmm får sjekke! Har kjøpt thigts på HM, men er liksom på utkikk etter en slags jeans i thigts look! Sånn at man kan gå med genser eller tshirt til. Syntes ikke det er så fint med det til en thights, mangler liksom skjørtet eller noe da ;-)

har sett en på ebay som ligner den jeg mener...

http://cgi.ebay.com/NWT-TRENDY-MATERNITY-SKINNY-DENIM-JEANS-MEDIUM-6-8_W0QQitemZ230324177152QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_WC_Jeans?hash=item230324177152&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1307%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

(oj.. lang link!!)

Skrevet

Såg de hadde slike tights i 'dongristoff' på Gina Tricot her i Trondheim i går. Ellers kjøpte jeg et par med slike på KBS senteret i Trondheim, men husker desverre ikke hva butikken heter.

Skrevet

Jeg så det på Vero Moda

Skrevet

mmm akkurat sånn eg vil ha som vero moda og gina t har, men problemet er at strikken i str s/m blir for stram og modellen i L blir for stor i ben og alt!

jaja.. får vel bestille via ebay da :)

Skrevet

kjøpte en på vero moda tror j d var og jeg bare spratt opp strikken i sidene å nå strammer den ikke rundt magen:) funker bra!:)

Skrevet

heyy! smart smart! d skal eg jammen meg prøve ut :) takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...