Gå til innhold

Hvordan sove lenger enn til 5.30??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du lure triks så poden på 11mnd sover lenger enn til 5.30?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne tenkt meg noen tips selv.. hehe.. Sønnen på 3 år har begynt siste ukene og våkne ca 05.00.. Og det er natten og ikke morgenen for min del altså.. =)

Skrevet

Han legger seg i 7-tiden.

De sier som oftest og at å forskyve leggetiden ikke er lurt.

Han sover 2 timer dagtid...er pumpet kl 18.

Skrevet

Har samme problemet her, bortsett fra at her er eldstemann 5 1/2 år og minste er nesten 3 år. Begge våkner like tidlig hver dag, rundt halv 6. I ukedagene sliter de litt mer, og ligger til klokka er over 6. De blir slitne av å være i barnehagen og da hadde jeg håpet at de ville sove litt lenger i helga, men neida. På kvelden sovner de rundt kl 19. Vi prøver å holde ut så lenge det går før vi legger dem, men er ingen vits i å pine dem til å være oppe heller når vi ser hvor trøtte og slitne de er. Hva kan man egentlig gjøre? Vi vil jo helst ikke starte dagen såå tidlig da, spesielt ikke på lørdag og søndag.

Skrevet

Jobbet med en som har tre gutter.

Hun tok de ikke opp før 7..det var en skreven regel. De måtte være i sengen.

Har prøvd dette og gått ofte opp og sagt god natt og lagt han ned.

Men han hyler og det går ikke over. Han er jo våken da.

Målet er vel å få han til å leke i sengen en stund etter hvert.

Skrevet

Dette går ikke med våre som er såpass store. De er på vei ned fra rommet sitt allerede før vi regaerer. De slå på tv'n selv og setter seg til rette i stua. Når de blir litt større, kan de jo bare stå opp alene og ordne seg selv. Men ennå må en av oss voksne stå opp med dem, fordi de finner på mye rart alene og må sees etter.

Skrevet

Ja, morgen tv er greitt.

Men interessen er der ikke enda. Men han har to storesøstre han kan se med senere.

Liker ikke å la han skrike i sengen lenge når han er våken.

Er noe annet når det er natt..da blir han liggende om han tuller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...