Gå til innhold

Hvem her har IKKE eget hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor ikke?

Selv har jeg ikke eget hus fordi jeg har vært i ustabile forhold og ikke har hatt behov for å `binde` meg til et hus....

Nå er vi i stargropa hvor vi vurderer å bygge eller kjøpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke eget hus, fordi det ikke finnes banker som er så tilbakestående at de låner ut masse vis av penger til en studerende alenemor... hehe

Skrevet

Vi har ikke eget hus - men strålende fornøyd med den leiligheten vi eier :) Grunnen til at vi ikke har hus er enkel - vi er unge og jeg er ikke ferdig utdannet enda. Vi bor i oslo, hvor prisene på hus er skyhøye og langt utenfor vår økonomiske rekkevidde, men pga. sambos jobb må vi bli her... Me før småen kommer i skolealder må vi ta et standpunkt på hvor vi ønsker å bosette oss "for alltid" og hvor dette blir er veldig avhengig av flere ting. Men når den tid kommer; om et par fire-fem år, SÅ håper jeg vi er i den situasjonen at vi da kan kjøpe vårt eget hus :)

Skrevet

Banken eige leiligheta vår:p

Skulle gjerne hatt hus, men vi får ikkje lånt nok til hus

Skrevet

Vi leier enn så lenge, men holder på med leilighets/huskjøp nå.. Så det blir vel i år en gang :)

Ikke sikkert det blir HUS da, men leilighet iallefall.

Skrevet

Må man ha hus da ??

Skrevet

Vi har ikke eget hus og ikke egen leilighet. Vi leier leilighet.

Vi er begge studenter og har en del studielån, vi må nok i jobb begge to før det er aktuelt å tenke på å kjøpe en liten leilighet. :)

Skrevet

Eller kjøpt sammen?

Regner med at huset ditt er arvet da? Eller hvertfall nedbetalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...