Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne? Jeg lurer på å kjøpe den... Jeg trenger en vogn som er lett å reise med, og som samtidig kan brukes som "ordentlig" sportsvogn, den kan ikke være en ren reisetrille.

Jeg ser at det også går an å bruke simo mykbag i den - hvor mye koster de? Jeg finner dem ikke noe sted på nettet...

Erfaringer mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,har ikke efaring,men vet de selger den vogna og mykbag til den inne på mamma-mia.no:)

Den kommer nå i fargen kongeblå,brun og maaange andre fine farger:)

Jeg har også tenkt å kjøpe denne vognen,den ser så tøff ut!!:)

Skrevet

Super vogn. Men bremsene er skrale..ryker fort. Vet om flere som har det problemet.

ellers en kongevogn.

God komfort,plass og stabil vogn.

Men ville ikke brukt den som babyvogn før 6 mnd.

Skrevet

Ok, takk for svar. Jeg endte opp med å kjøpe den, jeg - fant den på salg til 1999 hos babyplaneten. Jeg så de nye fargene også (takk for link!), men jeg ville uansett ha 2008-fargen turkis. :)

Jeg kommer nok ikke til å bruke den til baby - gutten vår er 4 mnd allerede, og jeg tror ikke vi kommer den til å bruke den før om 1-2 mnd uansett. Jeg tenkte mest i forhold til en evt nr 2, men da får vi kjøpe mykbag hvis det blir aktuelt. Babyen vil i tilfelle vende bort fra den som triller, det liker jeg ikke noe særlig... Så vi får se. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...