Gå til innhold

Oppdatering om sambo som prøver å finne ut om ting...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sms nå hvor det står at han skal ligge hos en kamerat.( Denne vennen har en streng samboer og liten baby så det bli ikke noen fyllekule der i gården)

Videre skriver han tar kontakt i morra og at han er veldig gla i men og at jeg ikke trenger å tvile på det...

Ja ja.... analysere, analysere... Hvorfor gidder han å informere om hvor han er? Fordi jeg ikke skal bli redd for han? Han vet jeg er bekymra di gangene han er ute og kommer sent hjem.(skyldes utroskap fra min eks si side) Snilt gjort på en måte.

Han tar kontakt i morra... ok. Han skulle jo ta kontakt flere ganger i dag så jeg kommer ikke til å sitte hjemme å vente.

Blir været bra skal snuppa og jeg på tur!

Og han skriver han er veldig gla i meg og at jeg ikke trenger å tvile på det... Har han fått litt dårlig samvittighet fordi han har oppført seg som han har i dag...?

Vet nå en ting sikkert, jeg tar ikke kontakt i morra.

Og hvis dere lurer på hva jeg sendte tilbake som svar...

"OK. Den er grei" Et svar han ikke får noe ut av. Ingen følelser, smilefjes,nattakos osv.... ingenting.

Så da tenker jeg han lurer litt jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"og at han er veldig gla i meg" skulle det stå i 3 linje :)

HI

Skrevet

Så bra.

Det ordner seg sikkert.

Nå får du i kan du jo i allefall sove godt i natt. =)

Slipper å ligge å tenke å lure på om du skal skal skru av mobilen, skru av lyden eller ha lyden på.

Skrevet

Vel, hadde jeg vært deg, så hadde jeg hvertfall blitt litt beroliget. Var jo snilt av han å informere om hvor han skal være i natt, og si at han er glad i deg og sånt.. =)

Og flott svar du skrev til han.. Hehe ;)

Da kan du vel legge deg, litt roligere, og vente og se om du hører noe fra han i morra. For at dere to trenger å snakke ordentlig sammen er det jo ingen tvil om..

Masse lykke til, håper det ordner seg =)

Skrevet

Det var jo omteksomt av ham, han vet nok at du uroliger deg, og han vil nok ikke at du skal ha det fælt, derfor meld. :)

Svaret ditt var også bra!

Lykke til, nå kan du ihvertfall sove godt i natt, og ta det som kommer i senere, i morgen!

legg deg nå!!! Og sov godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...