Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Hva betyr det egentlig? Når vil dere tro at EL faktisk fant sted da??
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Hei Maja! Har du fortsatt positiv el-test, eller har den blitt negativ? Det er sånn at så fort testen blir negativ igjen, DA har egget sluppet...
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 ikke godt å si.. Hadde nemlig ikke flere tester igjen i dag. Det er faktisk første gang at jeg har fått positive EL tester, og så får jeg jammen 3 dager på rad.. men, jeg tror nok at den slo ut raskest og sterkest i går. Og da hadde vi sex.. Håper på fullklaff denne måneden. I dag er mannen borte igjen, så jeg håper egget er sluppet for å si det sånn.. Hvordan er det med deg for tiden??
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Da tipper jeg egget slapp i løpet av natt til i dag eller i dag da :-) Så da var det jo supert at dere hadde sex igår, så lå det noen tropper klare for kamp når egget kom nedover ;-) Med meg går det greit... Ingen fulltreffer enda, som du sikkert skjønner... Har ikm førstkommende tirsdag, så jeg er veldig spent.. Men, har ikke høye forhåpninger, for jeg kjenner absolutt ingenting.. Har vært hos akupunktør tre ganger hittil, og kommer til å fortsette med akup til jeg får en bebis i magen min :-) Hvordan går det med dere?
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 Spennende med akupunktur! Jeg har hørt om flere som har veldig god erfaring med det. Jeg prøvde meg litt med deg under forrige svangerskap, litt mot bekkenløsning og litt fødselsforberende.. Hos oss er alt bra, jeg ventet jo lenge på at kroppen skulle komme i normal rytme igjen, og som jeg skrev er det faktisk første gang jeg har truffet og funet EL. Får håpe at den er klar for en lillebror eller søster nå da.. Yngstejenta er snart 15 mnd, så da vil det bli ganske nøyaktig 2 år mellom dem... Evt da, hvis hvis hvis... Jeg ser at du er i 10 pp, slitsomt?? Jeg syns det var slitsomt bare å vente på å få mensen tilbake etter fødselen. Det er noe med det at når faktisk har blitt enige om barn så vil en helst at det skal skje med en gang... Men, det er ikke så vanlig at det klaffer med en gang da.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Ja, akupunktur er kjempespennende! Og alt hun har å si om meg som person og min helse er jo helt utrolig! Jeg håper akupunkturen vil gi resultater raskt..hun sier at det kun er snakk om små ubalanser i kroppen min.. Regner med jeg kommer til å fortsette med akupunktur selv etter positiv graviditetstest :-) Så deilig å ha fått pos el-test da :-) Skal krysse fingrene for at dere får en ny spire på vei snart!! Ja..10 pp nå.. Og klaffer det ikke snart, så blir det utredning. Har også nevnt for sambo at det er fint om han kan levere inn en sædprøve. Husker da vi begynte prøvingen...så drømte jeg om vårbarn...så sommerbarn... Nå drømmer jeg om høstbarn... Tiden flyr, og lengselen blir større... Men, jeg har ikke blitt heelt gal enda... :-) Motet og håpet er sterkt!!
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2009 Høres bra ut! Jeg kjenner igjen det med å regne ut om det blir vårbarn osv.. Jeg sluttet på pillen i August, men fikk ikke TR tilbake før i November. Da tenkte vi at et Augustbarn hadde vært fint, men dengang ei. Vi har to jenter fra før og de er begge født på høsten. Oktober og November. Kanskje det er slik at vi kvinner har en tid på året hvor vi er mer fruktbar enn resten av året?? PS: Lykke til på tirsdag da, og evt på utredning hvis det blir det.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Ja, kanskje det..får håpe februar/mars er vår tid da Maja!! :-) Takk for det! Du kommer garantert til å se det her hvis mensen uteblir... Jeg kommer til å juble :-) Lykke til du også!! Ser du har meldt deg på ikm uke 9 lista... Jeg skal følge med :-) God natta!! :-)
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2009 natti natt - vi får følge med hverandre litt fremover da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå