ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har endelig fått resept på pergo, å ble hoppende glad.. Endelig skulle jeg få eggløsning! Så jeg starta på provera med engang, å så frem til en spennende mnd med testing Men så får mannen en tlf på fredag om at han muligens må på jobb om ei uke... han jobber på sjøen, å er ute i ca 2mnd om gangen..:S Så da var den spenningen borte.. Ble veldig skuffet! Hadde trodd han skulle være hjemme en stund nå, ettersom han er sykmeldt pga ryggen.. men nå vil han prøve å jobbe igjen! Har mest lyst til å legge meg ned å gråte.. for etter over ett år med prøving uten hell, så hadde jeg fått igjen håpet nå.. men det ser ut til at vi må vente minst 2 mnd til.. Har vel egentlig ikke no spørsmål her, men det er alltid godt å få luftet noen følelser
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Uff, stakkars deg!! Jeg forstår godt at du er frustrert, og trist og lei.. Men, det er vel lite å gjøre med. Anbefaler å prøve å tenke på noe annet og glede deg til han kommer hjem igjen... Sikkert lettere sagt enn gjort da.
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 Akkurat nå er jeg bare skikkelig skuffet.. men når dagene går så blir det nok bedre Tror ikke han har bestemt seg helt enda, men han kommer nok til å dra ut igjen snart uansett.. jeg hadde bare håpet at vi skulle få en mnd med pergo før han dro! hehe..
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Lykke til i alle fall. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå