*toppris* Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 ikke tulle nå da jenten.... selvsagt hører du til her med oss uanstt hva innleggene gjelder! er jo derfor vi er her, støtte, dele erfaringer og fortelle, sammenligne osv... syns virkelig at hvis du føler deg "presset" bort fra 1.tri så er det dårlig gjort av de som du føler deg presset av... skriver d innlegg om slikt så bare legg en advarsel i overskriften, så han man selv valget om man vil lese eller ikke...
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 uff nei nå er jeg skikkelig sliten..Griner som et uvær og føler virkelig at jeg ikke med menig ville støte eller irritere noen her inne.Ville bare snakke med vennene mine her jeg. Beklager da.. Takk for støtten toppris:)
*toppris* Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 syns virkelig det er synd! jeg tar meg ikke nær av slikt, så er det noe er det bare å sende meg en pm:) null problem:) uansett hva det er:)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 må bare blande meg inn her... det er klart du hører til her hos oss... akkurat som alle andre som er her....)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 hei mollemor! prøv å ikke bry deg om dette, vi er mange her som har vært i gjennom det samme som deg, og som vet veldig godt hvordan du har det. gikk igjennom akkuratt den samme diskusjonen da jeg mistet, hadde akkuratt skrevet inlegg til de jeg snakket med, og som ventet på svar fra hvordan det hadde gått på ul, og såpoppet en slik tråd opp. lite hyggelig.. men denne diskusjonen vil nok komme opp igjen og igjen etterhvert som det kommer nye til 1 trimester, jeg vet for jeg har vært her flere gasnger de siste månedene, og man kan ikke gjøre annet en å prøve å foklare. tror likevel det er vanskelig for noen å sette seg skikkelig inn i hvordan det er uten å ha mistet selv. det føles veldig rart og plutselig "høre til" ufrivllige aborter, og jeg synes at alle som mister selvfølgelig skal få forklare hva som har skjedd til de man har snakket med her inne!! har gjort det samme før, og kommer til å gjøre det igjen om det skulle gå galt denne gangen også. håper det går bra med deg, og IKKE ta deg nær av denne diskusjonen. klem fra meg
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Tenkte å skrive en personlig melding til deg mollemor79, men det gikk ikke. Den stygge tibakemeldingen jeg fikk av deg istad er noe av det styggeste noen har skrevet til meg her inne noen gang. Du har tydeligvis ikke fått med deg hva jeg mener å bare trømmer dritten din utover meg. Og bli så hatfull av at jeg blir bekymret av mye abortsnakking er jo helt forkastelig.
*toppris* Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2009 denne lagde jeg for å støtte henne:( kjipt at du velger å skrive slikt her syns jeg:( når hun faktisk er i ferd med å forlate forumet fordi hun føler at hun skremmer folk osv...
Tigerpote Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Jeg støtter deg også Mollemor! Jeg har ikke mistet så kan ikke forstå det fullt ut hvordan det er, men jeg kan tenke meg til noe av det.. Jeg er gravid, og er redd for å miste, det tror jeg de fleste er. Spesielt vi som ennå befinner oss i 1. tri. Men som sagt tidligere, så har alle rett til å være her, okke som. Nordavind, det holder nå. At det går an!
ludda Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Du har min fulle støtte mollemor-79.Her har du venner å her er du velkommen.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Du har min fulle støtte mollemor. Nordavind bør holde seg for god til å komme inn på denne tråden og bry seg. Ha deg vekk..
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Så snille dere er jenter:)Ja nå synes jeg Nordavind fra sør har gått alt for langt over streken. Tusen takk for all støtte jenter!!!
*toppris* Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2009 bare hygelig vettu:) og god morgen:)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 15. februar 2009 #13 Skrevet 15. februar 2009 Jeg beklager at jeg skreiv dette på mollemor sin støttetråd. Ser jo at det ikke var det lureste. Beklager...ble bare så oppgitt i går og visste ikke helt hva jeg skulle si å gjøre. Ønsker dere alt godt alle sammen og håper dere får et flott svangerskap.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 15. februar 2009 #14 Skrevet 15. februar 2009 I lige måte Nordavind fra sør ) Måtte vi alle få et flott svangerskap
Tigerpote Skrevet 15. februar 2009 #15 Skrevet 15. februar 2009 I lige måde, Nordavind:) Vi kan alle si ting som ikke er så lure. Men vi går da videre for det. Ingen er perfekte! Vi må bare greie å godta hverandre og klare å omgås.
venter på septemberbarnet Skrevet 15. februar 2009 #16 Skrevet 15. februar 2009 Støtter deg Mollemor, men synes det er dumt at det blir så mye styr. Jeg har også mistet, hele tre ganger. En del av sorgen er jo å få fortelle om det, og siden det ofte er tidlig i svangerskapet er det jo ikke mange man har fortalt det til. Så da er det jo natulig at man prøver å snakke med dem man har delt disse første ukene med. Dem som ikke vil lese om sa/ma trenger jo ikke å åpne dem innleggene som handler om det. Nei jenter la oss heller glede oss over dem det går bra meg og la oss støtte og hjelpe dem som trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå