Gå til innhold

Den første tanna :-)


Erlinda

Anbefalte innlegg

Ja da var den første tanna kommet du 9 mnd gammel. Biter i puppen, så det blir nok ikke så mye lengre med den nå nei:-( Ingen forandringer på piken, hverken på humør, avføring og våken netter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta vår fikk sin første tann for 3 uker siden - og nå har hun 4!! Plutselig føyk de ut. Jenta vår har sovet dårlig natta til hver tann kom gjennom, men ikke noe mer enn det. Eller 4 tenner er kanskje å ta i, 4 kvarte tenner er kanskje mer riktig:)

 

Hun biter ikke noe i puppen, men vil ikke ha puppen lenger heller da.... Prøver meg bare litt om morgene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våres første tann brøt helt igjennom i går. SÅ nå har han en liten tann nede, men tror de andre kommer fortløpende nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis..;)

 

mini fikk sin første tann for tre uker siden nå. 4 dager etterpå kom tann nr 2

 

han er bare SÅ søt når han smiler nå da og det stikker frem to små søte tenner..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen fikk sin 1. tann litt før han var 3 mnd....! Har gått bra med alle tennene helt til den sjuende tanna kom for noen uker siden. Hadde litt feber og diare, men humøret var på topp fordi om... men nå er alt i sin skjønneste orden igjen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom 2 tenner nede ved 7 mnd, så stoppet det opp..

 

Men nå renner sikkelet nok en gang i strie strømmer, så tipper tann nr 3 er rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linea blir 10 mnd den 29. Har fremdeles ingen tenner!!! Begynner kanskje å få en antydning til kul i overkjeven, men jeg er ikke helt overbevist. Det var mannen min som påstod at han kjente den. Jeg kjenner ingenting......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Teskje :) Om du ikke ser en tann kan du kanskje høre den ;o)

 

Linus "sliter" litt med tann nr 5,6,7,8 og 9, som er i ferd med å poppe frem nå. De to første kom ved 6 mnd og to neste ved 7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...