Gå til innhold

Ikke en gang til.........:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja levde over operasjonen, men går med smertehelvete hvis jeg kan si det :-( Tror ikke det skal være sånn, men må vente til mandag. Smertene blir bare værre for hver en natt :-( Smertestillende tror jeg ikke virker. Fikk Pinex forte, men nei, så jeg prøver paracet og vanlig pinex, synes ikke det tar toppen av smertene.

Var ikke nok med at jeg gruvde meg, men ble lagt på rom med folk som våknet opp etter operasjon med smerter og var ikke sikker på hvor de var. Det var på overvåkningen. Det var 2 rom som var slik, hadde det ikke vært bedre at 1 var før operasjon og 1 etter da? Når det er noen som er nervøs så blir ikke det bedre at det er slik:-(

Det ble 3 hull på skulderen. Skadene er nok etter flere år med volleyball- og håndballspilling, ja ja ja denne idretten :-) Hadde ikke smerter mens jeg spilte, det kom senere. Fikk smertene etter at jeg begynte som renholderske 3 g pr uke. 3 mnd med det, så fikk jeg ikke til å hole i støvsugeren engang. Så nå får vi se da om jeg blir bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei å nei å nei.Skulle jo høre hvor godt det hadde gått og hvor du fresa rundt nå..Men slik har det ikke gått ser jeg..

Ring legen blir du ikke bedre snart.

Jeg trodde jeg hadde fått influensa da jeg fikk blodforgiftning etter keisersnitt.Noen ganger skal man ikke tåle alt visst nok.Det er lov å rope ut at en har smerter og at en trenger litt mer smertelindring.

Sender degen haug med god bedrings klemmer din vei..

Håper du snart blir smertefri!!!

Skrevet

Auda! Dette høres ikke godt ut! Synes du skal kontakte lege/legevakt for råd jeg... hvis du fortsatt har like vondt søndag.

Skrevet

Så godt å se deg da!! For da gikk det værtfall bra med deg.

Men,vondter så store som du beskriver er ikke bra da...Syns å du skal ringe lege å høre.Du trenger hvile for å bli bra,og det får du ikke mye av med søvnløse netter.DET vet jeg alt om.

God bedring!!!

Skrevet

Ja den idretten altså:-) Ikke bra....

Sier jeg som har ødelagt knærne på fotballspilling:-)

Men du, de smertene..... Ikke godt, jeg vet jeg unnlot å skrive det i det andre innlegget ditt, for jeg ville ikke ta fra deg motet.

Men den jeg har i familie som opererte skuldrene sa det samme, smertene var uutholdelig etterpå:-(((

Håper de hjelper deg med det, du får kontakte de i morgen.

Renhold er nok ikke noe for en med sånne skuldre. En liten trøst er at det som regel blir bedre etter en stund og da kan det hende at operasjonen var verdt det, tross smertene??

God bedring, og du, hold oss informert da. I tilfelle det er noe som ikke stemmer..

Skrevet

Håper det går rette veien med deg idag, og at du evt får noen til å titte på den skulderen din hvis den ikke er noe bedre!

Den idretten er nok skyld i en del sånne "senplager" - moro mens det står på, men etter den søte kløe kommer den sure svie. Jeg har et håndballkne som har tenkt å sende meg på operasjonsbordet i løpet av noen år... Kanskje all den idretten ikke er så sunn likevel ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...