Gjest Siklerotte Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 I hvilken uke kom det sånn ca. - og hva er det som er de første "symptomene"...?
Honningmelon Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 I mitt andre svangerskap så kjente jeg det allerede i uke 8. Kjente det som ømhet i halebeinet.
annesmil Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Jeg begynte å få vondt før jeg viste at jeg var gravid!!! Så sånn i uke 3-4... men det var veldig tidlig, men jeg er ikke noe sær tilfelle, så alt fra da og utover er mulig. Mine symptoner vars merter bak i bekkenet, mest på venstre side. "Rare" smerter, som man ikke helt kan forklare siden man ikke hadde kjent dem før. Da jeg fant ut at jeg vargravid og fortalte legen det mente han det var en muskelstrekk, jegble verre og verre fremtil ue 16, daforlangte jeg å få henvisning til fysioterapi. Der ble det konstatert bekkenløsning, jeg begynte med bekken trening og det hjalp fra dag 1, gikk til fysio en gang i uke + trente 10 min hver dag hjemme, slik holdt jeg det i sjakk hele graviditeten og var i jobb hele veien : ) Så er du i tvil gå til en fysioterapautsom kan bekken, jeg gikk til en kvinnlig som hadde mange med bekkenløsning. Det var minst like viktig med egentrening som med fysio. LYKKE til
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 med eldste fikk jeg det i uke 10, hadde det mellom sv.skapene i mild grad, men det forverret seg igjen da jeg var 3-4 uker på vei med vesla (før positiv test)... Fikk vondt av å gå og stå lenge, og dermed fikk jeg det fort og ofte siden jeg jobber i butikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå