Gå til innhold

Hva skal vi snakke om nå da!!!?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!!!

Hvor er den fine stemningen som vare her for 1-2 uker siden blitt av?

Da jeg leverte inn lap toppen min til reprasjon på mandagen var det en fin stemning men i dag når jeg fikk låne maskin og var tilbake på nett igjen er det surt og guffent her.....

Så la oss lete frem den fine siden, der vi deler og trøster og snakker om alt og ingen ting igjen.....

Hvem er med på det...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært her inne på noen dager, logget meg på i går kveld og fikk lettere sjokk, og i dag har man omtrent blitt halshugget av å mene at man vil ha det litt hyggelig her inne.

Så jeg slenger meg på her!

Skrevet

Vel, jeg lurer faktisk på hva som er forskjellen på sa og ma og om det finnes flere typer? Hva er symptomene? Jeg tenker litt på dette fordi jeg er førstegangs og ikke fikk time før i uke 12:-/

Skrevet

MA da dør fostere men du må til utskrapning for å ta det ut men med SA så dør fostere og kommer ut av seg selv.

Men nå skulle vi snakke om være hehe...her er det fint men har snødd hele natt til i dag så det var fryktelig mye snø å mokke i mårrest

Skrevet

hehe;)

været passer bra i alle sammenhenger;)

slapp faktisk å måke bilen idag, solen hadde tatt mesteparten..nice;p

Skrevet

Ok, takk, da vet jeg det.

Her har det også snødd kraftig, det ser ut som et julekort utenfor her, får nesten litt julestemning av det.

Tenkte jeg skulle begynne å bli litt mer husmor. Hadde tenkt til å vaske her og bake brød i dag, men utsatte det til i morgen, var litt lat i dag hehe..

Er det noen som har en god oppskrift på grovt brød kanskje?

Så deilig at det går mot vår, dere.

Skrevet

mot vår og vår fru blom så mye snø som det er kommet her nå ser det ikke ut som vår, men lyse på dagen er deilig å ha fått tilbake er lei av mørke....man blir så deppa og sliten av det....Men sola er kommet høyt opp på himmelen nå....deilige sol

I morgen så skal vi å kjøre på isen på vanne her jeg bor, det er kjempe skøy så da pakker vi mat og lager kakao og putter i sekken strater opp 2 biler og kjører i vei...ungene gleder seg som bare det

Skrevet

desverre ingen god oppskrift her...men har en god en på horn... bruker å lage de med pizzapølsefyll.. ungene elsker det! hadde det i bursdagen til guttungen:) skikkelig slager og oppskrifter ble delt ut;) så den kan deles hvis noen vil ha den:) er også digg med tacofyll...mmmh... ble sulten jeg nå, igjen!

skøyting høres gøy ut...her er det bambi på isen til ogfra bilen.. noke for meg;) hehe

Skrevet

Nei vi har bilen på isen...og kjører rundt det er brøytet opp en stor bane der...er sånn bilmiljø her.... hehe bare synd at ikke bobla mi er helt ferdig med motor skiftet sitt så den går ikke helt som den skal...hvis ikke kunne jeg ha kjørt den :o(

Det er go bilen min.....

Skrevet

artigt da, det har jeg ikke prøvd før... kanskje litt skummelt? hehe..

snøscooter er gøy:) har dere det også?

Skrevet

Nei men vi har

en buss som er påbegynt inredning i

en lastebil (veteran)

en motorsykkel (veteran fra 52 skal selges)

en fiat 1300 (veteran bil 63)

en boble ( veteran bil 69)

en daf (veteran 73)

en corvair (veteran 61 snart 2 av disser)

og en crysler (2000 modell)

også må vi ikke glemme gråtassen den kjære snømokkeren vår

Skrevet

ojojoj, nok altså;) hehe... guttungen hadde digget ei uke der ja. hehe;)

Skrevet

ja bare spørs det...jeg håper neste blir en jente jeg så det kanskje kan bli litt annet en bare bil en stund hehe...føler meg litt nedstemt i kjønnsfordelingen...har jo en gutt 24.04.02 og en gutt 10.09.03 og gubben også har vi en mons....Men skal ikke klage det er artig...men kan bli litt mye avatill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...