Gjest Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Jeg begynte tidlig å ville kaste opp for meg selv som barn. Jeg husker at jeg tidlig ikke ville la min mor holde meg på panna da jeg kasta opp som barn. Mora mi tok seg nær av det. Har jeg reell grunn for å ha veldig dårlig samvittighet ovenfor min mor fordi jeg ikke ville la henne holde meg på panna da jeg kasta opp som barn?? Var jeg en veldig slem unge som ga uttrykk for at jeg ville kaste opp i fred? Var det forferdelig stygt gjort av meg å nekte min mor å holde meg på panna da jeg kasta opp som barn?????
Figa Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jeg forstår det godt hvis din mor har traumer etter å ikke få lov til å tørke pannen din med en klut. Tenk så vondt for henne. Du står og kaster opp, hun kommer med en klut for å tørke deg, eller bare for å trøste deg, og du velger å dytte henne vekk, midt i spysprøyten! Kanskje du skal snakke med moren din om det og be om unnskyldning fordi du foretrakk å kaste opp alene.
lioness* Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Man må da få lov til å kaste opp som man vil, barn eller ikke. Mødre skal ikke kunne føle seg såret over "avvisning" fra sine små barn i noe tilfelle synes jeg. Hun skal ikke trenge bekreftelse av sin verdi ved at barnet skal trenge henne til alt mulig.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Kanskje du kan gjøre opp for det, ved å la henne holde panna di neste gang du må kaste opp? Trist å ha så selvstendige barn, man føler seg så unyttig som mor..
<3 Adrian <3 Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 FY så slemt!! Håper virkelig at du skammer deg nøffemor.. dette er utilgivelig!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Ja detta er veldig slemt gjort. Hadde din mor sett det + andre innlegg hadde hu sikkert sendt deg til sykolog.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Tror nok snurf har et VELDIG godt poeng ! Etter å ha sett flere av innleggene til nøffemor så har hu nok en sykelig trang til oppmerksomhet, enten det er negativt eller positivt.... Ta en tablett !!
Suretær Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Tenk om nøffemor kunne brukt fantasien og energien på noe positivt og bra her i verden! Mennesker som deg klarer vi oss uten.. Du koser deg vel med alle reaksjonene fra folk her inne. Det er FRYKTELIG synd på deg, og du er PATETISK!! Get a life!
lana<3 Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Og her har vi et til med samme tema: http://www.barnetmitt.com/forum/thread/136788120 og et til: http://www.dinbaby.com/forum/thread/138296470 du har ikke vurdert å få søke hjelp Nøffemor?
EnNySpire:) Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Huff, du må virkelig ha problemer du! Har du barn og? Håper for dem sin del at du er mer "normal" blandt de...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. mars 2009 #13 Skrevet 15. mars 2009 håper du snart får den verste omgangssyken i manns minne;-) det finns alvorligere ting å bekymre seg over i livet, vet du!
kk88 Skrevet 18. mars 2009 #14 Skrevet 18. mars 2009 Åh, takk Nøff.. Sjeldent jeg ler så godt som nå.. Har du og dine hatt mye fordøyelsesproblemer? I og med at du skriver så mye om det, og spør andre hvor mye, hvordan og hvor ofte de spyr? Hvis du lurer, så kan jeg fortelle at jeg er veldig kvalm, men har ikke kastet opp enda. Jeg skal si fra når jeg må
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 25. april 2009 #15 Skrevet 25. april 2009 Herlighet,hvor lenge har du vært her nå og holdt på med disse innleggene om alt som har med avfallstoffer og gjøre? *ler*
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 16. juni 2009 #16 Skrevet 16. juni 2009 heheheh lenge siden jeg har ledd så mye av å lese noe =D hehehehehe..... !!!
får baby 2010 Skrevet 16. juni 2009 #17 Skrevet 16. juni 2009 dette er det sykeste innlegget jeg har sett nøffemor... gå til legen da mennske...
får baby 2010 Skrevet 16. juni 2009 #18 Skrevet 16. juni 2009 ser du har skrevet masse bullshit om spying, driting og oppkast tidligere.......herrlighet!!! hatt noen traumer som barn eller????? dette er jo sjukt... huff.....bare ikke overfør denne greia di til barna dine...
fått nr 2 <3 Skrevet 17. juni 2009 #19 Skrevet 17. juni 2009 seriøst? å disse damene skal sette unger til verden? Kjedelig....
#lela# Skrevet 17. juni 2009 #20 Skrevet 17. juni 2009 du sistnevnte, *snart2barnsmor*, hvem er det du svarer? svarer du nøffemor, eller samtlige som har kommentert nøffemor? Siden du skriver damene, i flertall
fått nr 2 <3 Skrevet 17. juni 2009 #21 Skrevet 17. juni 2009 Svarer denne nøffemor ja, men egentlig ellers mye av de teite innleggene som blir skrevet her inne på kranglesiden. Har ikke vært her inne før i går å må si jeg er sjokkert over at voksne damer sitter å skriver så mye....tja...helt på jordet teite ting:P
LilleSolstrålen Skrevet 18. juni 2009 #22 Skrevet 18. juni 2009 Nei, kjære min Gud, så god underholdning!! Er dette seriøst?? Det MÅ være fleip?? HAHA! -takk for en god latter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå