Gå til innhold

Var dette veldig slemt gjort av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte tidlig å ville kaste opp for meg selv som barn. Jeg husker at jeg tidlig ikke ville la min mor holde meg på panna da jeg kasta opp som barn. Mora mi tok seg nær av det. Har jeg reell grunn for å ha veldig dårlig samvittighet ovenfor min mor fordi jeg ikke ville la henne holde meg på panna da jeg kasta opp som barn?? Var jeg en veldig slem unge som ga uttrykk for at jeg ville kaste opp i fred? Var det forferdelig stygt gjort av meg å nekte min mor å holde meg på panna da jeg kasta opp som barn?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår det godt hvis din mor har traumer etter å ikke få lov til å tørke pannen din med en klut. Tenk så vondt for henne. Du står og kaster opp, hun kommer med en klut for å tørke deg, eller bare for å trøste deg, og du velger å dytte henne vekk, midt i spysprøyten! Kanskje du skal snakke med moren din om det og be om unnskyldning fordi du foretrakk å kaste opp alene.

Skrevet

Man må da få lov til å kaste opp som man vil, barn eller ikke.

Mødre skal ikke kunne føle seg såret over "avvisning" fra sine små barn i noe tilfelle synes jeg. Hun skal ikke trenge bekreftelse av sin verdi ved at barnet skal trenge henne til alt mulig.

Skrevet

Kanskje du kan gjøre opp for det, ved å la henne holde panna di neste gang du må kaste opp?

Trist å ha så selvstendige barn, man føler seg så unyttig som mor..

Skrevet

FY så slemt!! Håper virkelig at du skammer deg nøffemor.. dette er utilgivelig!

Skrevet

Ja detta er veldig slemt gjort. Hadde din mor sett det + andre innlegg hadde hu sikkert sendt deg til sykolog.

Skrevet

Tror nok snurf har et VELDIG godt poeng ! Etter å ha sett flere av innleggene til nøffemor så har hu nok en sykelig trang til oppmerksomhet, enten det er negativt eller positivt.... Ta en tablett !!

Skrevet

Tenk om nøffemor kunne brukt fantasien og energien på noe positivt og bra her i verden! Mennesker som deg klarer vi oss uten..

Du koser deg vel med alle reaksjonene fra folk her inne.

Det er FRYKTELIG synd på deg, og du er PATETISK!!

Get a life!

Skrevet

Huff, du må virkelig ha problemer du! Har du barn og? Håper for dem sin del at du er mer "normal" blandt de...

• 3 uker senere...
Skrevet

håper du snart får den verste omgangssyken i manns minne;-)

det finns alvorligere ting å bekymre seg over i livet, vet du!

Skrevet

Åh, takk Nøff.. Sjeldent jeg ler så godt som nå.. Har du og dine hatt mye fordøyelsesproblemer? I og med at du skriver så mye om det, og spør andre hvor mye, hvordan og hvor ofte de spyr? Hvis du lurer, så kan jeg fortelle at jeg er veldig kvalm, men har ikke kastet opp enda. Jeg skal si fra når jeg må ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Herlighet,hvor lenge har du vært her nå og holdt på med disse innleggene om alt som har med avfallstoffer og gjøre?

*ler*

• 1 måned senere...
Skrevet

heheheh lenge siden jeg har ledd så mye av å lese noe =D hehehehehe..... !!!

Skrevet

dette er det sykeste innlegget jeg har sett nøffemor...

gå til legen da mennske...

Skrevet

ser du har skrevet masse bullshit om spying, driting og oppkast tidligere.......herrlighet!!!

hatt noen traumer som barn eller????? dette er jo sjukt...

huff.....bare ikke overfør denne greia di til barna dine...

Skrevet

seriøst? å disse damene skal sette unger til verden? Kjedelig....

Skrevet

du sistnevnte, *snart2barnsmor*, hvem er det du svarer?

svarer du nøffemor, eller samtlige som har kommentert nøffemor? Siden du skriver damene, i flertall

Skrevet

Svarer denne nøffemor ja, men egentlig ellers mye av de teite innleggene som blir skrevet her inne på kranglesiden. Har ikke vært her inne før i går å må si jeg er sjokkert over at voksne damer sitter å skriver så mye....tja...helt på jordet teite ting:P

Skrevet

Nei, kjære min Gud, så god underholdning!!

Er dette seriøst?? Det MÅ være fleip??

:) HAHA! -takk for en god latter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...