Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Jeg spurte venninnen min i november om hun ville være forlover, noe hun måtte tenke på(?), men etterhvert sa hun ja! Jeg forventer ikke noe stort av forloveren min, men jeg ønsker meg et utdrikkingslag jeg kan huske; derfor så snakket jeg med henne om at jeg ikke ville "drites ut" (synge på kjøpesenter, drikke i rundkjøring o.l). Da kunne hun fortelle at hun hadde tenkt å be 5 stk i utdrikkingslaget (plass i en "vanlig" bil, 7-seter)! Jeg vet at KUN slekt (søsken, svigerinner o.l) som forventer utdrikkingslag blir 4 stk! Jeg ønsker jo også å ha noen venninner der! Jeg fortalte henne dette, og hun virket nesten litt utilpass! Attpåtil hadde hun allerede "bedt" en felles "venninne" av oss, som jeg ikke har så masse kontakt med lenger, som kanskje heller ikke blir bedt i bryllupet! Virker ikke som hun hadde tenkt å prate med samboer om gjesteliste (hun vet ikke av venninne mine da vi ikke er en samlet venninnegjeng), passende helg o.l! Jeg vet jo at det er lenge til enda, men jeg kjenner jeg går med en klump i magen på hvordan dette skal gå....hun har aldri vært i utdrikkingslag selv! Jeg kjenner jeg har masse forventninger til denne dagen altså! Jeg har også, i ettertid, merket at vi igrunn er vokst fra hverandre! Hun skal alltid ha motsatt mening som meg, UANSETT virker som =( Jeg valgte henne på grunnlag av at det var henne jeg hadde kjent lengst... noe jeg også angrer på! (er jo helt andre kriterier som teller også!) Jeg har aller mest lyst å droppe henne, og spørre noen andre, evt spørre ei i tillegg! Har jeg for dårlig grunnlag? Bør jeg bare "holde" ut! Hun har jo på en måte ikke gjort noe "galt"...ennå...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 jeg hadde valgt en annen forlover...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Skjønner at det sikkert blir veldig vanskelig å droppe henne, så kanskje lettere å spørre en til? Jeg skal være forlover til ei venninne av meg i sommer. Vi har vokst opp i hver vår by og det var derfor naturlig for meg å spørre hvem hun ville ha med i utdrikningslaget, siden jeg ikke har vokst opp sammen med henne. Hun vet jo uansett at jeg kommer til å arrangere et utdrikningslag, så får det heller bli en overaskelse hvor og hva vi gjør.
Sweet caramel Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Høres ikke ut som den ideelle forlover, nei.. Ville sagt til henne at du har overveid det, og kommet frem til at hun kanskje ikke vil være orlover, og derfor ønsker du å spørre en annen, som vil være det? (Da siden hun trengte betenkningstid, virker utilpass, og rett og slett at dere har vokst fra hverandre, og dette så ikke du før etter at du spurte henne.) Eller du kan ha 2 stk.. (Jeg har gitt liste til min venninne over hvem jeg ønsker at hun skal invitere i bryllupet, og sagt hva jeg ikke ønsker å gjøre i utrikningslaget mitt. Resten er opp til henne, og vet at hun er i full sving med planlegging:-) Spennende!!)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Hadde spurt en til i den andre venninnegjengen. Det letter også arbeidet for forloverene og du slipper å være så nervös.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå