Gå til innhold

Rutiner om morningen i helgene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan deres rutiner om morningen i helgene er. Gutten vår har begynt å sove lenge, og ting tar tid om morningen. Målet vårt er å komme raskere ut om morningen. For vel også prøve å stå opp tidligere da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset sover vi til guttene våkner- ca 8.00, og så går vi rundt i

morgenkåpen helt til minsten skal ha formiddagslur ca 11.00.

Elsker å lese avisen og drikke kaffe uten å stresse med noe- og her i området kommer det stort sett ingen kompiser på døren før 12.00.

Ellers tar min mann og jeg ofte hver vår dag i helgen hvor vi sover lengre.

Dette passer oss utmerket, men alle har forskjellig rytme og ide om hvordan man får mest ut av helgene.

:-)

Skrevet

mmmmm sove lenge ???? ikke her i gården dessverre.

Våkner som normalt rundt 6-6.15, vi tar en dag hver og den andre ståropp når den føler for det,men som regel rundt 9.

Så: står opp rundt 6-6.30- bytter på, leker litt, frokost rundt 7.30. så er det bare å forsøke å finne på noe til hun skal sove igjen. Synes disse helgemorgene blir veeeeldig lange. Men nå er det lysere, så da kan vi vel etterhvert gå en liten morgentur ;-)

Skrevet

En av oss står opp sammen med lillegutt når han våkner rundt kl.7. Da er det først en tur på badet, deretter frokost og så leking inne og ute til vi spiser lunsj i 11-tiden. Da er det ofte frokost for den av oss som har sovet lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...