Gå til innhold

Vil dere se kaka jeg har laget til dåp i morgen? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men litt hjelp fra konditoren... =)

www.trekloverfamilien.blogspot.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nuvel, tror nok konditoren skal ha den største kreditten.

Men ble veldig fornøyd =)

Skrevet

kjempefin kake!!!

var inne og kikka på smykkene dine også jeg! utrolig lekre de med en hel familie på. det skal jeg jammen meg ønske meg av mannen!! var jo ikke så dyr heller den jeg har lyst på...

Skrevet

Steike!

Jeg er imponert!

:o)

Skrevet

Takk, gleder meg masse =) Artig med dåp.

Skrevet

Kaka ble kjempefin den :)

Så ble jeg jo sittende og se på smykker da vettu hehe Fikk sååå lyst til å bestille hver sitt smykke till go jentene våre og skrive gla i deg på ene brikken og mamma og pappa på den andre *sukk* hadde vært litt fint det da..

Skrevet

Ja det hørtes kjempe fint ut =)

Husk at du kan gravere på baksiden på de håndlagende også. Der er det fin å ha litt private beskjeder ;-)

Skrevet

Ojj kan jeg :) men kunne det ikke bare være 8 bokstaver på hver brikke altså?? De har liksom ikke noe skikkelig smykke fra mamma og pappa, så det hadde vært kjekt å kunne gi de noe spesielt :) Tror disse kan være litt kul når de er 15 også :) Du ligger på favoritter nå hehe

Skrevet

=)

Hvilket smykke er det du har sett på?

Kan mikse og trikse som man vil egentlig. Jeg har bilde av masse flere anheng som kan henges på også. Bare send meg en mail så kan jeg sende deg bildene.

De er forskjellig størrelse på plettene. Noen kan ha flere linjer med skrift.

Skrevet

Kjempefin!!! Så FLINK du er:)

Tror du er en racer på kaker....

Kose dere i dåp:)

Skrevet

Ok da skal jeg sende deg en mail en dag så kanskje vi kan få se på flere alternativer :) Det står bare Mini Tag 2 stk på det.. send pm du om det er nnoe, for nå ser jeg ikke om du svarer noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...