Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 To voksne og to barn. 125 km. Tre store soverom, et lite soverom, stue, kjøkken, bad og et separat toalett. Vi syns selv det er i trangeste laget og lurer ofte på å flytte, men så liker vi oss samtidig så godt. Vet at vi ikke får hverken samme standard eller samme beliggenhet om vi flytter.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 hehe, trangt? prøv vår bosituasjon: ca 60 kvm, 2 voksne, 2 barn, snart 3, men annenhver helg har vi tre barn, og dermed snart 4 barn, når minstemann kommer. Har to soverom, ungene på et, vi på det andre, de store sover i køyseng på barnerommet og minste i liten barneseng på barnerommet (alle er under skolealder) når babyen kommer skal den sove med oss selvsagt, men vi er da altså 6 personer med klær, leker og ting og tang, fordelt på smale 60 kvm uten særlig bodplass heller nemmelig. Ikea er min gode venn, har brukt over et år på å hive og sortere og organisere og stable i høyden alt pøet vårt, nå er det fint her i huset. Vi snubler ikke i leker eller klær og saker og ting hver gang vi snur oss. Om noen lurer på hvorfor vi ikke flytter? vi trves alt for godt her, allemann koser seg, vi vurderte det sterkt nå når jeg ble gravid, men bestemte oss for å bo oss lei her først :) så, nei, jeg synes ikke dere bor trangt nei! høres ut som en villa spør du meg
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Unnskyld meg, men hvordan i alle dager kan noen andre vurdere hva som er "trangt" for dere? Alt er relativt. Hva man er vant til, hvor godt man trives, hvor godt familien fungerer, hvor man bor i landet, hvor mye tid man tilbringer hjemme, hvor store barna er, hvor mye leker som ligger strødd, osv påvirker om man føler det er trangt. Det kan bare du selv vurdere, og du sier at dere synes det er litt trangt, ja så er det det for DERE, og det er jo det som beytr noe vel?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå