Gå til innhold

HIT VIL Æ.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil og ha januarbaby =)=) kanskje dumt spm, men begynner dere da å "bake" i april/mai, eller tidligere/seinere for å få i januar..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha januarbaby =)=) kanskje dumt spm, men begynner dere da å "bake" i april/mai, eller tidligere/seinere for å få i januar..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe - ja det vil jeg og!! starter "bakingen" som noen her spurte etter i april:):) når påskeferien setter inn ;);)

 

Håper vi blir mange glde og blide damer her inne - som kan dele opplevelsene med hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får gi alt i april! ;) Vi skal ha innsetting av påskeegget ca 19.april, så da blir terminen ca. midten av januar.

 

Dere får ha lykke til jenter, så håper jeg at vi alle får ønsket vår om barn oppfyllt i januar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her! Ønsker så veldig, men vet ikke helt om jeg tør enda... :) Må ta noen flere samtaler med mannen først, så får vi se... ;) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut til å miste en spire nå, så da begynner jeg å "legge inn aksjer" her... :P "HIT VIL Æ", snakker vi flere trøndere her..?? :) Har dere prøvd lenge...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjipt å miste :( Legg inn en haug med aksjer, det skal iallfall jeg gjøre! Under én uke igjen med hormoner, så er prøvingen i gang! Hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skrev feil jeg jo.....

Jeg vil også hit!!!!

vi har prøvd i 16mnd og jeg er egentlig veldig sikker på at det skjer den mnd som kommer nå.... vet ikke hvorfor, men jeg har det på følelsen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje her eller februar? hmm... fikk mensen igår jeg da... så lurer på om jeg tørr slutte på p-ringen etter denne mensen... eller om jeg skal ta en mnd til... for går det da på første forsøk nå.. som sist.. blir termin 3 januar... det er litt risky da... prøver å unngå seint på året hvis jeg kan liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ vil også gjerne hit. Har noen få piller igjen på p-pillebrettet, regner med at eggløsning vil være rundt 25 april....

 

krysse fingran for ei lita jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også hit;) Starter prøvinga så snart jeg er ferdig med tr:) Håper spira sitter med en gang:D Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ vil også hit, har prøvd i 2 og ett halv år no, gir snart opp...hadde SA på selveste julaften. om en ukes tid forventes mens

bare å krysse alt man har å krysse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også!!! dette blir første pp etter ma (andre gang på et halvt år) så nå blir det "baking" he he. Måtte denne spira sitte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG vil oxo hit=) har akuratt hatt el hihih å da faller termin til 01.01.10 =D hihi kjempe morro=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne inn hit:)

Dersom jeg ikke får komme inn hit, så håper jeg kroppen min slutter å sende meg falske graviditets tegn!!

Elisabeth, som har prøvd så lenge, fortjener virkelig en plass her inne. Jeg heier litt ekstra på deg!!

Lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, anonym 05:44 :) Jeg drar til Trondheim i morgne, så da begynner det å skje ting. :) Testdag 5. mai blir det på meg da.

 

Håper at det klaffer for alle oss som ønsker å komme inn hit, masse lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisannn!!!

Vil så gjerne ha en liten i Januar:=)

Prøver og prøver.

Hadde siste mens 11 April,så nå håper vi noe veldig...går det ikke dennne gangen må vi bare prøve mer;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...