Gå til innhold

Å så lei...


Anbefalte innlegg

Skrevet

.... av alle de lykkelige gravide her inne som absolutt må fortelle oss andre om den flotte UL eller om hvor fantastisk koselig det er å være gravid. Synes heller de kunne vært på et eget forum som heter "lykkelig gravid", for det passer seg ikke her inne på 1 tri!

 

(for de som ikke tok den, laget i samsvar med alle de tåpelige innleggene som har versert her inne i det siste hvor enkelte ikke ønsker å lese om andres fortvilelse fordi det visstnok ikke hører hjemme i 1 tri.)

 

 

takk for meg og god helg alle gravide og ikke gravide :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..god helg Lacey ;-)

Skrevet

hehehehe, denne var god;)

 

må ha en nydelig helg videre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...