Lacey*har fått erta Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 .... av alle de lykkelige gravide her inne som absolutt må fortelle oss andre om den flotte UL eller om hvor fantastisk koselig det er å være gravid. Synes heller de kunne vært på et eget forum som heter "lykkelig gravid", for det passer seg ikke her inne på 1 tri! (for de som ikke tok den, laget i samsvar med alle de tåpelige innleggene som har versert her inne i det siste hvor enkelte ikke ønsker å lese om andres fortvilelse fordi det visstnok ikke hører hjemme i 1 tri.) takk for meg og god helg alle gravide og ikke gravide
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Hehe..god helg Lacey ;-)
*toppris* Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 hehehehe, denne var god;) må ha en nydelig helg videre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå