vipsen*en av hver* Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Heisann.. håper noen av dere kan hjelpe meg. Jeg har en gutt på 3,5 år. Han sluttet med bleier når han var 3 år. Det går veldig fint men synst han går veldig ofte på do. Noen ganger flere ganger i timen, de har reagert på dette i barnehagen og. Går en del gale når han er ute, men det er vel ikke kjekt å gå inn på do når eg leker ute å har det gøyt.. Men han går som sagt veeeeldig ofte på do. Han drikke rikke noe særlig veske heller. Jeg tenkte litt på urinveisinfesjon men han svir ikke når han tisser.. Kan det være han har bare veeeldig liten blære??? Noen som vet??
CryBaby Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Hei hei. Vil bare si at urinveisinfeksjon eller blærekatarr ikke nødvendigvis fører til ubehag ved tissing hos barn - kan ofte kun være et symptom at de tisser ofte. Får du tatt en urinprøve av han (finnes sånne "poser" du får kjøpt på apoteket som du kan klistre på dersom han ikke vil tisse i en kopp..) så kan du bare levere den hos legen for å få den sjekka=) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå