vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 jenta skal på bursdag i morgen å jeg har glemt å kjøpe gave. hva gjør jeg nå? tips og råd taes i mot med stor takk.
~sjiraff~ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Man kan finne mye fint på bensinstasjoner. Tegnesaker, aktivitetsbøker, biler, dokker osv osv.
Piipii Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Kjø en dvd på bensinstasjonen. Ellers er det en del platebutikker som er åpene:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 enig med sjiraffen her ja
HTC Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Har du en bok man ikke kan se dere har lest i? Noe julegaver som ikke er tatt i bruk som feks puslespill, perler, klær el.l? Du kan alltids gi litt penger og bare gi ett lite unnskyldende smil til foreldre og si dere desverre ikke rakk å kjøpe noe. Finnes det søndagsåpne butikker i nærheten? Kjøp litt blader og dill. Til senere så anbefaler jeg å ha ett pitte lite kriselager liggende med bøker, puslespill og andre greie ting å gi bort. Ha en liten rull innpakningspapir også, så er du alltid sikret =)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2009 det var en god ide. da kjører jeg dit i morgen tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå